zaterdag 29 september 2007

DE GROTE DAG VOOR ANNELIE EN RHINO!

Jaja! Vandaag zijn ze getrouwd. Zo leuk. Ik ben er met Inge, Niels en Sara heen gegaan. En ze zagen er mooi uit hoor. Heel erg leuk. Leuk gedaan, leuk feest. Lijkt me wel gek hoor om nu al getrouwd te zijn. Zie je het al voor je??? Ik....getrouwd...met Twan. Whahaha. Maarja, zij wilden dat heel graag en t staat ze goed. Of zeg je dat niet zo? hahaha. Nou Lielie en Rhino. Geniet ervan! Je zag er heel mooi uit hoor meis!(K Zondag 7 Oktober: Hele week even bijschrijven:$

Poe! Ik heb de hele week helemaal niks geschreven. Erg he! Kreeg al klachten. He Loes;) Maar hier komt de update dan toch. Maandag heb ik niet veel gedaan eigenlijk. Beetje niksen de hele dag. En energie sparen voor savonds! Moest toch weer echt eens beginnen met sporten. ALWEER een keer:$ Maar ben dus gegaan en t viel best tegen. Was heel zwaar, maarja, was wel blij dat ik weer was gegaan. Maar word echt weer van onderaan opbouwen hoor. Poe Poe. Maar komt goed. Voor je het weet ben ik weer zo fit als een hoentje:P Not:P Dinsdag Ben ik met Inge gaan winkelen. Niels en Sara waren bij de oppas. Dus konden echt even goed winkelen. En dan hebben we een keer onze handen vrij, hoefde Inge alleen mij te duwen natuurlijk. Zijn we maar in 2 winkels geweest. Niet omdat we geen zin hadden ofzo. Maar we gingen als eerste naar de H&M. En daar vonden we ZOVEEL leuke dingen. Heb Inge weer een beetje gepimpt. Dus die ziet er weer super leuk uit de komende tijd. Die heeft nu kleren zat:p En ik heb wat nieuw ondergoed gekocht, hele mooie allemaal hii. En nog 2 truitjes. Uitverkoop he(A) Nadat we daar ontzettend melig pashokje in pashokje uit sprongen om alles aan elkaar te showen maar naar de kassa! BAM! haj haj wat is t dan toch nog duur he ook al koop je heel veel in de uitverkoop haha. Daarna nog even naar een andere winkel, want Inge moest en zou net als ik een echte mooie skinny jeans hebben. En ik vond ook echt dat ze die nodig had. Dus die hebben we nog kunnen vinden ook. Super leuk. En owja, 3 winkels zijn we geweest. Ze had ook nog super mooie zwarte laarzen gekocht. Dus nu heb ik me een keer ingehouden...ging Inge helemaal los. Maarja, moet soms he! Daarna lekker nog ergens een broodje gegeten en toen naar huis:P Kapot was ik. En arm:P Woensdag een rustig dagje gehad. Loes is savonds wel even hier geweest. Die had een feest dat weekend en die kwam even een leuke riem bij mij lenen. En die bleef natuurlijk eventjes kletsen. Verder die dag echt niks gedaan. Zat zelfs in me pyjama toen ze kwam. Donderdag moest ik eigenlijk weer sporten. (maandag en donderdag he) Maar ben ik net weer met goede moed begonnen, heb ik net die avond een verjaardag. En nee, ik kon niet op een andere tijd sporten! Dus toch maar naar die verjaardag. Was van een zus van Famke. Die werd 18. Waren een man of 6, niet groot gevierd dus. Maar was wel gezellig. Beetje kletsen en onzinne:P. Leuk! Vrijdag had ik bij Inge een Mylene-avond. De moeder van Famke doet dat. En die kwam zo avond bij Inge thuis doen. Homme en Ted waren ook een avond weg, elke vrijdag hoor. Dus kwam goed uit. Hadden wij met 6 meiden een leuke avond. Ze had leuke en goeie spulletjes mee. Heb uh, ja paar dingetjes gekocht. Dus. Haha. Je je moet iets kopen he, staat anders ook zo stom. Goeie smoes??? Nee he:P Nou ja jammer dan. Was zo lekker spul en mooie make-up. Ben de rest van de avond toen dat was afgelopen bij Inge gebleven. Na een tijdje kwamen Homme en Ted ook thuis. Oh ik heb nog een leuk verhaaltje over Niels. Ted had de kachel aangemaakt. En Niels vind dat dus geweldig he. Dat vuur en dat hout zo. Pakt die Ted bij de hand. Kom papa! kijken! Dus Ted ging zo half op ze zij en met zijn hand onder zijn hoofd op de grond voor de kachel liggen. En Niels die bekijkt dat eens en die gaat echt precies zo liggen. Nou dat zag er zo ontzettend lief uit he. Vader en zoon zo bij t vuur liggend. Echt lief. Zaterdag Heb ik niks gedaan. Om een uur of 6 toen Homme en Ted frietjes gingen halen voor hun en Inge en Niels hebben ze mij ff opgepikt. Heb ik daar beetje meegegeten. En daarna de hele avond daar gebleven tot een uur of 1. Zaten beetje te zappe en er was niks op tv. Hebben we maar een film gehuurd. 'The persuit of happiness'. Will Smith speelt daarin met zijn eigen zoontje. Is een hele mooi film, vonden Inge en ik dan. Homme en Ted vonden het niks. En zaten demonstratief te zuchten en te gapen. hahaha. Mannen! *zucht..... Ach ze zijn wel lief hoor.! En nu is t zondag en type ik dit. Verder niks gedaan vandaag!. Zo en nu geen klachten meer. Kus

Geen opmerkingen: