dinsdag 11 september 2007

Het zal ook eens ALLEMAAL goed gaan....

Jaja! Ik heb weer wat hoor. Het gaat best goed met me. Nou, wel wat moe en vies slijm. Maar het gaat. Ik heb wel al een tijdje soms wat last van me hand. Wat zeurderige pijn. Maar trok steeds ook wel weer een dag weg enzo. Maar gisteravond we de pijn steeds erger. En k dacht dat het wat dik werd rond me knokkels. Van me pink tot aan me middelvinger. Maar kon het niet zeker weten, zo weinig dus. Maargoed. Vannacht.....PIJN! En vanmorgen toen ik dus wakker werd, helemaal rood, en nu toch echt dik en nog meer pijn. Dus me moeder is vanmorgen even met me naar de huisarts geweest. Nou even naar gekeken, Ja dik, rood, heel warm, en vooral heel veel pijn. Als die dokter er naar keek, deed het al zeer. Nou was een ontsteking zei die. En dan word ik al bang he. Shit! Dalijk belt Utrecht......kan het niet doorgaan omdat ik een of andere domme ontsteking heb. Dus meteen maar bloed laten prikken. Kon ik volgende week komen voor de uitslag. Shit nee. Dus even uitgelegd dat ik het eigenlijk sneller wilde weten ivm Utrecht. En gelukkig wilde ze er een spoed van maken. Heb dus vanmiddag even gebeld voor de uitslag. En me CRP (ontstekingswaarde) viel mee. En omdat ik toch al als onderhoudsantibiotica Zythromax gebruik en nu toevallig ook een ciproxin kuurtje heb vond die dat we het wel even zo konden laten. En als het over een paar daagjes niet minder is moest ik wel even terug komen. Verder veel rust, nog veel meer koelen en nog meer pijnstillers. Dus dit typen.....duurt nu al een dik 20 minuten, omdat ik met 1 hand typ. Want alle bewegingen die ik maak doen echt zeer.................Conclusie.....Ik heb ook altijd IETS he en dan vooral altijd iets vreemds.........

Geen opmerkingen: