donderdag 13 september 2007

OPROEP!! BELANGRIJK!!!!!!!!!!!

Even een oproepje aan alle cf-ers! Nou die rijlessen hebben gehad eigenlijk. Zoals veel mensen weten ben ik afgekeurd door het CBR en mag ik dus niet verder met mijn rijlessen. Maar nu is het zo dat ik een hele rare test heb gehad. Dat bestond uit een krachttest met me been, 5x een noodstop maken op een parkeerterrein en stapvoets rijden en ondertussen me stuur zo snel als ik kon van links naar rechts draaien en dat een keer of 7. Met als gevolg dat ik heel erg benauwd werd en een eindeloze hoestbui kreeg. Dus afgekeurd. Mag dus ook pas weer na de transplantatie gaan rijden volgens het CBR. Maar nu heb ik van een aantal andere cf-ers gehoord dat die wel door het CBR getest zijn, maar niet zo zwaar, die hadden een gewone rijles waar iemand van het CBR gewoon even meekeek. Nu is mijn vraag aan die mensen (weet niet meer precies wie dat dus waren) Of die mij een mailtje kunnen sturen (lisakattenberg@home.nl) En daarin precies kunnen zetten of ze voordat ze met lessen begonnen een 'eigen verklaring' in moesten vullen? Of ze getest zijn door het CBR en vooral.....Of je zo duidelijk mogelijk erin kan zetten wat voor soort test je gehad hebt.En in welke woonplaats je woont. Ow en ook in welke mate je cf hebt....en of je zuurstof gebruikt. Dit zou mij echt heel erg helpen. Want er is een mevrouw die voor de NCFS werkt voor mij aan het uitzoeken waarom het bij mij zo raar gelopen is. En we willen dus uiteindelijk zorgen dat ik misschien toch nog mag gaan lessen en uiteindelijk misschien wel zorgen dat alle CF-ers gelijk getest worden! Ik hoop echt dat er een paar mensen me zouden kunnen helpen. Wat ik heb echt echt een rijbewijs nodig!!! Alvast bedankt!

Geen opmerkingen: