donderdag 20 september 2007

Vervolg

Allereerst iedereen die me geholpen heeft met informatie sturen heel erg bedankt. Heb er echt veel aan gehad. Ik heb Monique (zo heet de mevrouw van de NCFS die mij hierbij helpt) alle mailtjes doorgestuurd. En hier is zij mee verder gegaan. Ze heeft me hierna gebeld en me 2 opties gegeven. Optie 1 vond ik niks...ben m eigenlijk ook alweer vergeten. En optie 2. Daar hebben we dus ook voor gekozen is: Ze heeft met het CBR en mijn rij-instructeur gebeld en het hele verhaal nog eens uitgelegd. En ze wilde alle2 graag meewerken aan alles wat mogelijk was. De meneer die mij toen getest heeft wilde ook graag helpen. Alleen.....toen Monique vertelde dat andere cf-ers niet deze test gehad hadden, kwam weer zijn standaard antwoord. Daar had die niks mee te maken. hmm. Maargoed, het plan is. Ik heb een nieuwe 'eigen verklaring aangevraagd en ingevuld (daar is alles mee begonnen) En ik moest van het CBR om opnieuw getest te mogen worden een brief van mijn arts hebben waarin staat dat ik in een betere conditie ben dan in januari. Dat is natuurlijk een beetje een raar idee, want ik word niet meer beter...Maar toch even mijn arts gevraagd en we hebben toch 2 goeie punten gevonden. 1: ik ben vanaf januari 5 kg aangekomen en ik lag toen ik die test deed eigenlijk in het zkh en ben daar dus even voor naar huis gegaan. En ik sport sinds die tijd 2x per week. Dus hij zou een mooie brief maken waarin dus staat dat ik in een betere algehele toestand ben dan in januari. En als laatste moest ik zelf nog een brief schrijven over waarom ik opnieuw getest wil worden. Deze 3 dingen heb ik bij elkaar verzameld en dus naar het CBR gestuurd. Nu is het afwachten of ik opnieuw een test mag komen doen. En dan vooral.............wat voor soort test ik moet doen. Keep my fingers crost!

Geen opmerkingen: