woensdag 5 september 2007

Weer thuis van Twanneman

Ben ik weer!!! Back in Limboland. En het was weer een heel lief leuk weekje. Begint saai te worden he om dat steeds te lezen. Maar het is gewoon zo. Hadden zondag nog familiedag. Zijn we lekker naartoe gescheurd in Twan ze vette Mini! Whoehohoe. Zijn alleen savonds gegaan. Want smiddags hadden ze een druk sportief programma en dat is niet aan Twan en mij besteed hahha. Zijn die wel lekker die avond mee gaan bbq-en. Jammie. En gezellig gekletst met de hele fam Martens. hii. Rest van de week.....Gewoon gezellig met ze 2tjes gehad. En nog wat vrienden van Twan waren geweest. Altijd leuk. Verder niet veel over te vertellen......Kusje voor me mannetje nog maar(K) Ow ja dit moet ik nog even vertellen. Twan had een oude hometrainer op ze kamer staan. En omdat Twan toch ook nog een nieuwere had mocht ik deze hebben. Dus ik kan nu thuis ook beetje oefenen en me conditie wat op pijl houden. Soms schiet het sporten er een beetje bij in, of ben ik gewoon te moe om naar de fysio te gaan. Dus nu wil ik toch proberen om iedere dag toch even beetje te fietsen. Sporty Lisa!(H)

Geen opmerkingen: