maandag 10 september 2007

I LOVE PRISON BREAK!!

Oee! Ik heb vorige week dus alsnog me verjaardagskado van me broers en zus gekregen. De dvdbox van het 2e seizoen van PB! En gister zag ik tot mijn grote grote blijdschap dat Wentworth Miller (in de serie Michael Scofield) bij Jensen was. En ze lieten dus ook fragmenten van het 2e seizoen zien omdat die dus net een week uit is op dvd. En kreeg meteen zin om te gaan kijken. Alleen is die Box 17uur filmmateriaal. En ik wil dat allemaal achter elkaar kijken, zo spannend is dat. Maar nu heb ik deze week geen tijd! Ik!!! Als cf-er die nooit iets te doen heeft, heeft nu geen tijd! Maaaar.......komende week ga ik er 2 of 3 dagen voor zitten en ze allemaal kijken. En over een tijdje komt seizoen 3 alweer op tv. Dus dan kan ik het weer op tv volgen!! Oee! Nu al zin om te gaan kijken. Echt een topserie!

Geen opmerkingen: