zaterdag 8 september 2007

Trouwdag papa en mama. 29 jaar!

Tjah. Vandaag zijn mijn papa en mama al 29 jaar getrouwd. Maar is toch een beetje gek. Zo zonder papa...... Want als ik het dan iemand vertel zeg ik...ja ze zouden vandaag 29 jaar getrouwd zijn. Maar dan is t net of ze gescheiden zijn. Of ja, Nou tis gewoon moeilijk. Weet ook niet goed wat ik op zo dag moet voor mam. Maar we hebben er met ze 2tjes toch een gezellige middag van gemaakt. Gewoon even de stad in. Beetje winkelen, terrasje pikken. Mensen kijken. Onze favoriete bezigheid. Heerlijk. Heb nog 2 paar schoenen gekocht. Vond wel dak dat verdiend had. En mama heeft me de hele dag stukjes van dr trouwerij verteld. Zo van...nou nu deed ik ongeveer dit....en nu ongeveer dit. Echt leuk. Vanavond zijn we gezellig met het hele gezin uit eten gegaan. Bij de Italiaan. Heel gezellig. Alleen ik heb echt veeeel te veeeel gegeten. Een hele uiensoep, een heel bord ravioli, op 1 ravioli na. Die paste er niet meer bij. En nog paar hapjes van me chocolademouse, maar die paste er toch echt niet meer in. Maar dat mocht de pret niet drukken hahaha. Hebben echt een leuke avond gehad. Veel gelachen enzo. Mam had nog een bloemetje van ons allemaal gekregen. Gewoon om toch iets te geven he. Ach wat zijn we voorbeeldige kinderen haha. Nee Mam...toch nog gefeliciteerd. Papa zou trots op je zijn (K)

Geen opmerkingen: