donderdag 11 oktober 2007

Foto's inplakken

Wat een werk. Ik heb echt ontzettend veel foto's op mijn laptop. Dus ik dacht een tijdje terug. Laat ik eens creatief zijn en een aantal leukste in gaan plakken. Dus daar ging ik. De leukste selecteren. En kwam uiteindelijk op een aantal van 544 foto's uit. Heb ze toch maar besteld. Waren erg leuk. Gister waren ze binnen bij de fotograaf, dus die heb ik even met mam en Inge opgehaald. Waren toch even in de stad bij Bracke eten. (was er al lang niet geweest) Maar ja. Ik dwaal af:P Ben dus vandaag begonnen met plakken. Nog niet INplakken, nee alleen nog maar op ALLE foto's op alle 4 de hoekjes zo dubbelzijdig plakkertje doen. Zodat ik ze dalijk allemaal kan inplakken. En nadat ik dat gedaan had. (3uur verder ofzo) Had ik geen zin meer om echt in te gaan plakken. Wil dat toch netjes doen en er even de tijd voor nemen. Nu ga ik dat zaterdag doen. Lobke, het zusje van Famke (is weer het vriendinnetje van Purcy) die komt mij dan helpen met inplakken. Vond ze wel leuk en ik ook natuurlijk. Ik hoop dat het een beetje opschiet. Maar ooooit! Kan ik zeggen dat ik ook wel s iets creatiefs doe.......

Geen opmerkingen: