vrijdag 12 oktober 2007

Alles is liefde!




Nee, dit word niet een of ander klef verhaal over Twan en mij. Maar ik ben vandaag gezellig bij Irene en Sjoerd gaan eten en daarna zijn we naar de bioscoop gegaan. En dus naar de film 'alles is liefde'. En ik ben eigenlijk niet zo voor de NL talige films hoor. Vind ik vaak te plat en altijd zelfde mensen spelen daarin. Maar deze! Geweldig was die. Leuke mensen speelde erin....Carice van Houten, Paul de Leeuw, Daan Schuurmans, Wendy van Dijk, Thomas Acda en Valerio Zeno! Hele andere cast dan normaal dus. 'Alles is liefde' lijkt erg op de film 'Love actually'. Alles is Liefde is een romantische komedie over de liefdesperikelen van zes koppels die er achter komen dat liefde overal is. En dat ze het allemaal willen. Maar liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niks!! Meer vertel ik er niet over, maar het is een echte aanrader. Verder was t natuurlijk hartstikke gezellig met Irene en Sjoerd. Eindelijk weer eens bij gekletst en altijd handig, veel boekentips van Irene gekregen. Die vind het net als ik (sinds kort) ook heerlijk om met dr neus in een goed boek te zitten. Ik hoop ooit net zoveel boeken als haar verzameld te hebben.....Hiihii

Geen opmerkingen: