dinsdag 30 oktober 2007

Weer thuis

Hehe! Het zit er weer op. Eindelijk. Ik heb weer twee weken in het ziekenhuis gelegen. Oftewel. Hotel AZM. Alleen was het dit keer een extra lange opname voor mijn gevoel. Normaal krijg ik en alle andere cf-ers in NL via Fok een laptop en/of een UMTS-kaart te leen tijdens een opname. Alleen dit keer waren alle kaarten in gebruik. Nouja kan gebeuren he. Ik had een goed boek mee, dus ik kon wel even een paar daagjes zonder. Alleen werd dit uiteindelijk een hele opname zonder internet. Ik had na een weekje wel een kaart alleen had het bedrijf waar die kaarten van komen toen een storing. En de laatste 3 dagen van mijn opname deed mijn laptop het ineens niet. Drama! En de mensen die mij goed kennen…..die weten dat ik niet zonder internet kan. Haha!. Maar, Inge had heel lief nog een nieuw boek voor me gekocht en een vriendin nam nog wat boeken mee, dus ik heb de hele opname wel lekker veel gelezen. Is ook eens fijn hoor. Dus ik kan wel zonder internet, vind het alleen vervelend dat ik niemand op de hoogte kan houden hoe het met me gaat. En dat was net deze opname wel handig geweest. Want het was best een zware opname deze keer. Ik was deze keer wel redelijk op tijd gegaan dus ik dacht, een kuurtje en dan gaan we weer naar huis. En de eerste week ging het redelijk. Ja wel benauwd maar niet echt ziek ofzo. Dus ik zeg nog tegen (weet ff niet meer wei) Ik heb deze keer wel een rustige opname, geen gekke dingen, kuurtje en dan kan ik na 2 weekjes weer lekker naar huis. Nou de dag erna, ik wordt wakker….Hoofdpijn. Maar niet zoals anders, maar echt heel heel heel erge hoofdpijn. En dit was dus 5 dagen achter elkaar. En dan zo’n pijn dat ik niet tegen daglicht kon, pijnstillers hielpen niet, moest ontzettend veel overgeven en ik was echt doodmoe, dus viel steeds in slaap en als ik wakker werd was de pijn helemaal niet meer uit te houden. Dus na uitgesloten te hebben dat het migraine was, of een wervel verkeerd te hebben zitten, kwam er een andere arts. En die ging me een paar vragen stellen. Wanneer heb je hoofdpijn, hoe voelt het, en helpen pijnstillers. En na mijn 3 antwoorden zei die…..we gaan je een bloedgas prikken en dan denken we wel dat we het weten. En ja hoor, mijn co2 is te hoog. En daar kun je dus hele erge hoofdpijn van hebben. En nu zit er dus maar 1 ding op. Ik moest weer aan de kapbeademing. Dit heb ik een half jaar gelden ook een tijdje geprobeerd. Maar nu moet het dus echt. Moet nu elke nacht aan die bedamingskap liggen, totdat ik nieuwe longen heb. Hier komt me scheldpartij….K*T, K*T, K*T!!!! Nee ff serieus, ik baal er echt heel erg van. Het is echt een groot onhandig rotding. En t slaapt niet lekker. Maarja, die hoofdpijn was ook niet vol te houden. En ben nu wel van de hoofdpijn af en mijn Co2 zakte ook redelijk snel al na een paar dagen de kap gebruikt te hebben. Dus we gaan er thuis braaf mee verder. Laat die longen nu echt maar komen…………….

Geen opmerkingen: