donderdag 18 oktober 2007

again: Hallo???

Lig je eventjes lekker op de bank, even slapen. Gaat me telefoon. Inge. Maar die had ik net gesproken, dus ik dacht. Nou even niet, slaap net bijna. Maar hij bleef over gaan, dus nam toch maar op. Hoor ik een klein schattig stemmetje aan de andere kant. Hallo? Isa....Doe jij? Ik, auto, vliegen! Hoi Niels!!! Mag jij bellen lieverd? Ja! Echt waar Isa! Niels?? Wat doe jij lieverd?? Bellen Isa mama!!!! Hallo? Hoi Inge. Ja Niels belt mij. Ow oke, hier heb je m weer. Hoi Isaa!!! Doe jij nou????? ..................Dit vind ik nou een leuk telefoongesrpek. MIJN!! Lieve kleine neefje Niels die mij eventjes opbelt.Gewoon om te vragen....Isa?? Doe jij?? Hoe die het voor elkaar kreeg geen idee, denk dat die het laatst gekozen nummer belde. Haha. Wijsneusje. Maar ben dol op m!!

Geen opmerkingen: