donderdag 11 oktober 2007

Van TMF naar Boudewijn de groot!!

Ja het is echt gebeurd. Het ene moment keek ik TMF en zong ik vrolijk mee met Timbaland en een paar uur later zat ik samen met me moeder en de schoonouders van me zus in het theater in Maastricht. En dan wel in de zaal waar Boudewijn de Groot optrad. En nu komt het.....ik vond het GE-WEL-DIG! Was echt mooie muziek en ook een super band had die. Ik kende natuurlijk wel een aantal oude nummers van hem, maar dit was een hele nieuwe show. Al kwamen er tot grote vreugde van de oudere generatie (de hele zaal dus, op mij na) ook een aantal goue ouwe voorbij;-). Maar ik zal even vertellen hoe ik daar nu beland was. Mijn moeder heeft een abbo op het theater, en ik bestel voor mezelf aan het begin van het jaar ook altijd een aantal dingen waar ik heen wil. En toen ik dat deed, zag ik dat Boudewijn de Groot ook kwam. En mijn Twanneman is Dol op Boudewijn, dus ik dacht. Daar koop ik 2 kaartjes voor. Maar een aantal maanden later, deze donderdag dus, was het dan zover, maar Twan kon niet mee:-( Maarja, wilde me moeder ook niet alleen laten gaan. Dus ben ik gezellig met me moeder naar Boudewijn de Groot gegaan. Eerst ergens lekker uit eten. Nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik een beetje hoopte dat ik geen bekende tegen zou komen. Kan toch niet, ik, die altijd hippe muziek draait ineens bij Boudewijn in de zaal. hahhaa. Maar ik ben over mijn grote schaamte heen...dus ik durf het nu wel hier neer te zetten. Nee even serieus. Ik vond het echt GE-WEL-DIG! Heb echt genoten. En als Twan nieuwe longen heeft, koop ik weer nieuwe kaartjes en gaan we echt met ze 2tjes naar Boudewijntje!!!!! Maar dan toch op de terugweg in de auto mijn Timbaland weer (A)

Geen opmerkingen: