maandag 7 augustus 2006

Weekendje bij Hanneke!!!.....Druk met niks doen!

Haay!! K ben dus een weekendje bij Hanneke geweest. Vrijdagochtend om half 10 opstaan en in de auto op weg naar Rotterdam-city! Om 12 uur waren we daar. Hebben we met ze 3e, Hanneke me moeder en ik bij Hanneke even broodjes gegeten enzo. Daarna me moeder weer naar huis. En toen begon ons weekendje. Met als thema….’druk met niks doen’ Eerst even omkleden, want k had een lange broek aan en dat kan niet he naar t strand. Dus even een rok en een truitje aan en hup naar Scheveningen. Daar lekker op een terrasje gezeten. Even over t strand lopen, nou ja naar de zee en terug. Toen weer even bij Toff ( http://www.toff-blvd.nl/ ) wat drinken. En daar waren ze al druk bezig om de boel echt super mooi te maken voor het feest die avond. Waar Hanneke voor op die gastenlijst stond. Dus daar gingen we ook nog heen. Maar eerst dus daar wat drinken en lekker in die lounge banken hangen. Daarna bij een pizzeria pizza ‘ananas nog wat’ eten. En echt….is moeilijk hoor een pizza snijden. Nee hoor, voor normale mensen niet, maar Hanneke, die krijgt het klaar om die te snijden en dan zo, dat er spetters van die pizza op t raam achter haar belanden. Is een prijs waard vind ik. Nou echt lekker gegeten daar, op het gesmek en rara eetgedrag van die chinezen achter ons en het rare mannetje dat daar live zong. Was zo man wat bij iedere tafeltje gaat zingen, hadden Hanneke en ik dus geen zin in, dus heel demonstratief de andere kant opkijken als die ook maar IETS in onze buurt kwam. Na het eten naar buiten, want er zou om 11 uur ofzo vuurwerk zijn bij de zee. Maar wij wachten, maar kwam niks. Marjolein was met dr vriend ook naar het strand gekomen, want die gingen ook mee naar toff. Maar ja, we hebben dus even vuurwerk wat er niet was gekeken en toen maar even bij een ander tentje wat gaan drinken. En toen eindelijk naar toff. Bleek dat je 21 moest zijn om binnen te komen. Dus als revenge op alle domme mensen( de postbode en de chinees) die niet geloven dat ik al bijna 18 ben!! Mocht ik daar gewoon naar binnen. Er was wel een dresscode die avond, rood-wit. Maar wij 4 hadden niks rood-wits. Dus wij gingen maar gewoon in de kleren die we die hele dag al aan hadden. Hahha. Maar er waren gelukkig meer mensen die geen rood of wit aanhadden. En ach, zonder die kleren was het ook super leuk hoor. Echt super goeie muziek. En al die mensen dansen, echt leuk om te zien!!! Maar om 1 uur ofzow hadden we t wel gezien, niet omdat t niet meer leuk was, maar we moesten ook nog naar huis en k nog sprayen enzow. En we hadden nog een druk weekend enzow. Dus wij naar huis. Thuis gekomen hebben we de dvd van fok opgezet. En die gekeken tijdens t sprayen. Maar we waren niet echt moe, dus hebben tot 3 uur nog dvd gekeken en gekletst. Toen toch maar naar bed. En k mocht lekker in Hanneke’s bed slapen! Smorgens om half 9 besloot ik dat ik genoeg geslapen had, dus hup uit bed! Hanneke keek me echt verbaasd aan en ook wel met een blik van… IK WIL NOG SLAPEN! Maar nee, k had de smaak te pakken, dus uit bed, sprayen, douchen en aankleden en weer door! Hahaha. Ging iets moeizamer dan k nu zeg maar ja;) We waren klaar voor de 2e dag. Eerst naar Hans en Juul! Dat is zo leuk. Hebben eerst weer ff een stukje van de dvd van fok2 gekeken en een hele lekkere en vooral gezonde haha kiwi-nogwat sap gedronken. En daarna gingen we daar lekker lunchen. Ik zat al een beetje vol van die sap, maar heb toch nog beetje gegeten hoor. Hans had extra veel inkopen gedaan hahaha. Moet ook he als ik kom eten;) Na het eten nog even zitten kletsen en vooral veel lachen om vanalles. En toen toch maar tijd om naar de stad te gaan. Shop til you drop in Rotterdam-city!! Whoehoe! Hebben een tijdje gewinkeld en uiteindelijk had Hanneke 2 hele leuke truitjes gekocht en ik een rokje met zo panty dr onder en 3 truitjes. En ik heb lekker me eerste verjaardagskadotje gehad!! Een hele leuk ketting en een haarband. Past precies bij me nieuwe outfit. Whoehoheoe!! Nog keer bedankt Hannes!! We heben ook nog voor ons allebei een stropdassenhouder gekocht, niet voor dassen maar om al onze kettingen aan te hangen. Staat leuk hoor aan me muur. Hij hangt al op. Maar ik was die dag wel heel snel moe en had super hoofdpijn. Dus zijn we lekker naar huis gegaan, daar ff douchen, joggingbroek aan en op de bank hangen. Hanneke is nog ff dvd’s gaan halen voor de rest van de dag. Toen ze terug kwam hebben we de eerste film opgezet en die in bed gaan kijken, zodat ik toch ff aan me kap en me voeding kon liggen. Maar ik was zo moe dat ik in slaap gevallen ben tijdens de film. Maar toen ik weer goed wakker was en vooral fit zijn we lekker taco’s gaan maken! Hmmmm….Had dr 2 op. Dat vink zo lekker he:P Na het eten dvd en chips tijd. Najib Amhali hadden w 2 dvd’s van gehaald, dus werd een melige avond. Maar ineens….tijdens onze 1ste dvd roept Hanneke.Lies de overbuurjongens heeft een meisje aan ze tafel zitten. En dat was dus heel apart, want tis een pc nerd!! Hahaha. Dus wij ff kijken, maar gebeurde niks. Weer verder Najib kijken tot Hanneke roept…Heey ze zijn weg…Ow nee…Ze staan in de keuken….en ze zoenen. Dus wij die dvd op pauze:$ en allebei omgedraaid met onze armen en hoofd op de vensterbak liggen en kijken wat er ging gebeuren. Nou die 2 aan t zoenen alsof hun leven dr van afhing. Alleen die jonge…. Die draaide zoveeeel met ze hoofd en druk over die armen van die meid aan t aaien en doen. Dus we moesten wel hard lachen. En hij had ze ramen niet gewassen, dus we moesten heel goed kijken. Maar ja, na een tijdje gingen ze al zoenend, naar ze slaapkamer lopen. En toen deur dicht!!!! Shit… Dus wij klokken he, kijken hoe lang het zou duren voor dr iemand naar buiten kwam. Ondertussen wel weer Najib kijken. En ja hoor,na iets meer dan een uur, kwam die de woonkamer in……alleen……deed ze gordijn dicht en lichten uit en vertrok weer. Dus dat was het einde van onze show! Hahahahah! Sorry maar dit moest er ff in:D Nadat we beide dvd’s hadden gezien gingen we maar naar bed. Sliepen wel snel geloof ik. Zondagochtend hebben we wat langer geslapen hoor. Ik was nu ook wel echt kapot. Dus rustig rond 10 uur opstaan enzo. En al me spullen inpakke want ik moest vandaag weer naar huis. Maar eerst op naar Scheveningen. Mooi weer, dus we moesten nog een dagje aan t strand liggen. Eerst natuurlijk weer terrasje, drankje! En toen lekker op het strand liggen. Hele middag zonnen, tijdschriften lezen en vooral alle tips lezen. Mensen kijken, mensen uitlachen toch wel een beetje. En tot de conclusie komen dat Hanneke en ik te sexy zijn om op strand te liggen tussen al die toch wel lelijke mensen. Hahaha! Maar ja, tegen 4 uur toch maar inpakken en weer naar huis. Daar weer douchen en omkleden. Spullen in de auto en op naar huis. Eerst een tussenstop in Tilburg. We waren door Baske uitgenodigd om daar te komen eten. En wel….fondue! Heel erg lekker. Maar we rijden dus op de weg, zegt Hanneke…kijk daar woont Baske! En k zie een flat…NIET NORMAAL ZO HOOG! En k heb wel hoogtevrees maar toen ik dat zag..k werd wit, honger verdween meteen en zweten joh, niet normaal. Nou en toen 20 hoog he! Alsof t niks is. Kom ik daar in ze flat….niet 1 raam, maar gewoon 1 muur alleen maar ramen! Hele grote ramen. K ben mooi op de stoel blijven zitten die niet al te dicht bij het raam stond. Hhaahha. En rustig doorademen, niet teveel naar buiten kijken en gewoon goed eten. Dus uiteindelijk ging het wel goed hoor. Op wat zweetdruppels na;) Maar hebben wel lekker daar gegeten. Nog ff ze flat bekeken. Echt een manneninrichting he. Hahaha. Maar wel mooi hoor Baske. En toen toch echt naar huis! Hele weg hebben we lekker mee zitten zingen met de muziek. Dus was best nog gezellig ritje. 11 uur ofzo was ik thuis. Hanneke nog ff hier plassen en al gauw weer naar huis. Want die moest nog helemaal terug naar Etteleur, die ging bij dr ouders slapen. Vond best sneu dat ze nog helemaal terug moest hoor. Maar ja, ze is veilig aangekomen dus!! Goed he! Ben zelf nog ff me spullen beetje gaan opruimen zodat ik de volgende dag lekker lang kon slapen. Maar Hanneke, het was echt een super leuk weekend en zoals we al zeiden, lekker druk gehad met niks doen!!!! Dankjewel voor t leuke weekend Hanneke!!! Kus Lisa!!!

Geen opmerkingen: