dinsdag 1 augustus 2006

Over 11 nachtjes 18!!!

K heb een boot….k heb een hele mooie splinternieuwe boot….Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot…En k ga varen op het kanaal…. het is de allermooiste boot van allemaal. Sorry allemaal, maar het is zo aanstekelijk liedje! Maar nu even serieus:P Jaja zelfs k kan dat zijn. Gister had k bezoek van de tweeling Lindsey en Shirley. Daar zat ik in die goeie ouwe tijd haha nog mee op scouting. Was echt heel gezellig…Super erg moeten lachen om vanalles. Hebben ook nog ff van die bapao-broodjes gegeten. Pff…Lindsey, wat eet jij die dingen achterlijk snel! Maar ja na 2 uurtjes was k toch wel moe van het lachen en kletsen, dus gingen ze maar weer s naar huis en k naar bed. K zou eigenlijk weer eens gaan sporten, vakantie is nu wel ver voorbij, dus werd weer s tijd. Maar k was zo moe van die 2 dat ik toch niet ben gegaan. Vandaag…dinsdag, had k de enige dag van deze week helemaal niks te doen. En k word wakker, toen voelde ik t al. Bluh dag! Maar k moet deze week nog veel doen, dus k had bedacht om vandaag zelf maar wel te gaan oefenen. Purcy heeft van die gewichten en halters. Dus ik heb me daar maar s 2 van 1kg gepakt. Eerst er een half uur naar zitten kijken en denken of ik er echt wat mee ging doen. Toen besloten om eerst maar eens beter wakker te worden en een te hoge suiker weg te werken. Daarna sprayen en toen toch echt beetje oefenen met die dingen! Maar het ging best goed eigenlijk. Daarna nog ff onder wat gegeten enzow. En toen maar weer naar bed, met een halve liter voeding. Want ja die moest dr ook nog ff in. Heb eigenlijk rest van de dag geslapen en lui op de bank gelegen. Savonds ff wat gegeten. Rode kool met appeltjes ook al kon ik die appeltjes niet vinden hoor mam;) Ook nog ff een stuk meloen gegeten. Was wel lkkr. Nu zit ik natuurlijk weer de hele aaf achter me laptop, beetje msnen en ondertussen een domme film kijken. En morgen gaat me drukke leven weer verder. Moet om 1 uur morgen in Utrecht zijn voor controle. Moet bij die verpleegkundige en arts zijn. En nog een longfunctie en vetmeting. Dan naar de diëtiste en dan als laatste nog naar me favoriete iets…de maatschappelijkwerkster. Dus word lang druk dagje. Als k morgen thuis ben zal k nog wel ff vertellen hoe het gegaan is…Ga nu even verder msnen en bij Twan op de cam kijken hoe hard t bliksemt. Niet normaal!! Gelukkig niet hier, want k vind dat zo eng!! Nou tot morgen maar weer. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: