woensdag 2 augustus 2006

Controle Utrecht...... Over 10 nachtjes 18!!!

Hallo!! Poe Poe!! K ben eindelijk thuis. Ik was vanmorgen om 10 uur uit bed en om half 11 zat k met me moeder in de auto. Op weg naar Utrecht. We hoefden er pas om 1 uur te zijn, maar ja druk op de weg en ondertussen nog even ergens gestopt om wat te eten en drinken. Nou ja me moeder dan want k moest nuchter zijn:S:S Maar ja uiteindelijk waren we dan om 1 uur daar! Eerst een gesprek met de cf-verpleegkundige. Natuurlijk me gewicht niet goed, maar daar was k al bang voor. En ze was er wel bang voor dat ik dan misschien een tijdje van de lijst af moest tot ik weer aangekomen was, maar dat zou die arts dan bepalen. Nou toen longfunctie blazen en vetmeting. Daar moest ik dus nuchter voor zijn. Maar die 2 dingen gingen eigenlijk wel snel, alleen was het longfunctie apparaat kapot dus we moesten even w8en tot ze met een nieuwe kwamen. Toen nog een gesprek met de maatschappelijkwerkster. En die had op mijn site gelezen…en dus ook gelezen dat maatschappelijkwerksters niet me favoriete mensen zijn. Dus die kwam binnen en zei dus dat ze dat gelezen had. Hahahha. Maar mensen, deze was echt heel aardig en gewoon! Dus deze mag blijven!;) En toen nog het gesprek met de doc! En toen kwam meteen het gewicht ter sprake….Ik had een bmi van 17.5 en moest 18 zijn. Dus moest eigenlijk dan van de lijst af. Maar omdat k morgen naar Maastricht moet bij de internist en dus waarschijnlijk die insulinepomp ga krijgen is de kans heel groot dat ik dan weer aan kom. Dus k mag gelukkig op de lijst blijven, maar dan moest ik wel heel snel aankomen! 5kg!! Dus ik ga me best doen!! Komt goed:D Ow ja en k had een briefje mee van die rijschool. Moest een goedkeuring van een arts of ik wel mag rijden met zuurstof enzow. Dus ik dat vragen…..wilde die eerst bijna niet tekenen, want hij maakte zich toch wel zorgen, omdat k een hoestbui kon krijgen en dan niet kon stoppen hahaha. Dus ik zeg heel serieus… ja die kan k wel inhouden hoor. En wat zegt hij… Nou k heb je zien hoesten…k d8 dat ik een reanimatieploeg moest bellen! Ohhh toen moest ik zo lachen he. Maar uiteindelijk heeft die toch getekend en kan k gewoon gaan rijden!! Whoeheheoehoe! En toen konden we eindelijk naar huis! Heb net nog ff ergens wat gegeten met me moeder en komen nu dus net thuis. half 7! Ben kapot. Ga nu even in bed liggen en om 9 uur komt Twan thuis, dus dan moet ik weer msnen! Doei doei kus

Geen opmerkingen: