dinsdag 29 augustus 2006

Eindelijk verhaal over me feest!!!Dat de 19e was:$

Moet even nadenken hoor hoe het ook alweer allemaal gegaan was. Ow ja, ik heb het dus zaterdag de 19e gevierd(sorry dat het verhaal nu pas komt) Twan zou vrijdagavond komen, maar die voelde zich niet lekker. Dus die kon niet op me feest zijn zaterdag. Echt heel jammer:( Zaterdagmiddag had ik eerst nog rijles. Ging weer goed! Daarna thuis vooral niks doen en wat slapen. Want moest natuurlijk 's avonds wel veel energie hebben. En eindelijk was het toen 8 uur!!! whoehoehoe feestje!:P Ik had echt veel mensen uitgenodigd, maar veel mensen vonden het te ver rijden of konden die dag niet. Maar de mensen die er waren, was het wel echt heel gezellig mee!We hadden de partytent van de week ervoor laten staan, was wel handig, want het heeft geregend!!!! maar ja allemaal knus onder de tent staan, en een paar mensen hebben binnen gestaan. Dus ging goed! Me broers hadden muziek geregeld, me mams en zus wat hapjes en drankjes:P Dus ik hoefde lekker niks te doen, niet dat ik dat ooit doe maar toch(A) Maar ja, eigenlijk weet k niet zo goed wat ik er over moet vertellen. Misschien wie er allemaal waren...hahaha ja ga ik ff doen. komt t he! Inge,Ted en Niels, Sander, Steven en Janou, Purcy en Famke, Homme, Hanneke, Hans en Juul, Eline, Roel, Irene en Sjoerd, Collin, Bart, Lindsey, Shirley, Loes en Remco, Nikkie........oh dit is gevaarlijk! want nu vergeet ik vast een paar mensen. Nou ja als ik er vergeten ben.... sorry!Nee maar, ik weet niet of het nu echt zo leuk is om ieder grappig ding dat er gezegd werd of gebeurde te gaan vertellen. Dus als jullie echt willen weten hoe het was... foto's staan in het fotoboek. Komt nog een deel bij. Dus hou t maar ff in de gaten! Heb wel leuke kado's gekregen. Kettingen, badspul, stoere sleutelhanger....18 and sexy staat erop. Nou klopt als een bus. haha kotsss!!! Nee maar wel lachen. En nog geld, heb k gebruikt om me tv te kunne kopen he. En hij staat hier mooi!!! echt gaaf ziet dat uit:P Maar om een idee te krijgen en te balen dat je er niet bij was haha. zie foto's! Rond een uur of 3 gingen de laatste mensen naar huis en ik naar bed. Heb als een blok geslapen! Maar de volgende dag had Steven een soort familiedag in t leger, dus ging ik ook mee he! haha en Janou was ziek, d8en sommige college van Steven dat ik ze vriendin was. Arme ik!.....of Steven! Maar was een gezellige dag. Heb nog ff een poging schieten gedaan, maar nee, k moet een andere baan zoeken! heb niks geraakt! En je kon ook nog ergens kijken hoe een tank een auto platrijd. ook wel grappig:P Dus was een leuke dag. Alleen 1 ding... je kon daar ook een rijles krijgen in een vrachtwagen! en net toen ik wilde gaan.... stopte dat! AAAAARGH!!!:@ dus als iemand nog een vrachtwagen heeft en mij een les wil geven! whaha nee grapje. Maar het was heel leuk.... wel blij toen ik naar huis kon. Beetje Te druk wknd geweest. Maar voor me verjaardag nog, vr de mensen die geweest zijn... het was echt super gezellig. Dankjewellllll(K) Zo en nu nog ff een verhaalte van de afgelopen week en dan ben ik weer bijgewerkt! Kus

Geen opmerkingen: