dinsdag 29 augustus 2006

Controle ziekenhuis en een wkndje bij Twan geweest.....

HaaaY! hahahaha net of ik weer opnieuw hier kom, schrijf gewoon 2 verhalen achter elkaar! Maar ff denken... Ow ja, Dinsdag kwam een meneer die een of ander raar meetapparaat kwam brengen om te kijken hoe ik met die kap beademing zou slapen. Dus ik heb die nacht met allemaal rare snoeren aan me vast geslapen....niet geslapen dus. En weer die kap zoals gebruikelijk mr 3 uur ong op kunnen houden. En woensdag ochtend moest ik dan op controle. Als eerste moest ik bij de arts van de beademing zijn... en ja hoor. Dit werd er gezegd....Ik kan die kap dus niet langer ophouden, dus geen goed genoeg effect. Er is nooit bewezen dat het helpt bij cfers....(wrom doe ik dit dan) Maar me waardes waren niet goed. Dus zonder kap.... dus die 3 uurtjes... dan word t nog slechter...Maar met, zegt niet dat het beter word. Dus ik moet er maar mee slapen zoveel t kan. En maar zo door gaan en zien hoe het verder gaat. Nou je kunt je wel voorstellen. De motivatie is er nu wel beetje uit hoor met die kap! Bah! Stom ding. Maar ik gebruik m nog wel hoor... al heb ik m t wknd bij Twan niet eens meegenomen. Ben ik ook niet meer van plan. Dus als k thuis slaap, doe ik m wel iedere nacht op. Maar niet als ik bij Twan slaap of bij me zus ofzo. Nou toen naar de volgende dokter... longarts. Ff gekletst. Gelachen. Hij nog gemiemeld dat die in die goeie oude tijd nog s een receptje mocht uitschrijven maar dat er tegenwoordig ook niet meer bij was...hahahahaha. Echt grappig. Nee maar daar kwam ik goed doorheen. Krijg wel nu steeds 2 weken wel 2 weken niet zo ciproxin pillen kuurtje. Dat vink wel fijn hoor. Beetje extra! Heb het er wel ff met hem en de cf verpleegkundige over gehad hoe het nu verder gaat met die insuline pomp. Dat ik die toch wel snel wil, omdat ik zoveel afval en me echt niet lekker voel met die schommelende suikers. Dus Dorien (cf-verpl. ...praat makkelijker he) maar Dorien is samen met mij even naar de diabetesverpl gegaan en hebben daar gepraat over hoe nu verder. Nou uiteindelijk... ik heb vandaag de 29ste dus....uitleg hier thuis gehad over de pomp. Hoe dat allemaal werkt. Morgen moet ik weer naar Maastricht bij die diabetsverpl. zijn, om te laten zien of ik het echt kan enzo. En heb dit wknd een lijstje bij gehouden met per 24 uur 7 glucose metingen. Dus dat overlegt ze morgen met de arts. Dus morgenmiddag hoor ik dan wanneer we met de pomp gaan starten. Want ik heb het helemaal gehad met die suikers. Ik laat wel weten hoe het afloopt. En dan kon ik vrijdagavond eindelijk naar Twan!!!!

'S middags me tas ingepakt en rond 5 uur bracht me moeder me naar Twan. Maar het word saai mensen.... nee niet schrikken. Niet tussen Twan en mij, maar voor jullie. Kijk ik kan wel vertellen. ja we hebben in bed gelegen.... en op de bank dvd gekeken... en weer in bed gelegen en op de bank gehangen en verliefd zitten doen en bla bla bla. maar das toch saai! Dus hier komt t.... we zijn uit eten geweest!!! Lief he!!!! Bij zo heel leuk ding.... kregen we allebei steeds halve porties, want anders kregen we het niet op:P Twan kende die mensen he, dus dat scheelde wel. Nee maar was heel gezellig en lekker. En Mark was geslaagd voor ze examen dus die had dat nog ff gevierd. Was ook heel gezellig. Dus we hebben niet het hele wknd in bed gelegen. Wel 80% maar niet alles:P hahahaha Grappig. En Twan had dus samen met een vriend voor mij mijn nieuwe tv gekocht, want k heb dr echt geen verstand van:P Dus toen Twan en ze paps mij gister naar huis brachten heeft Twan ff die tv hier geïnstalleerd:P whoheoehoe vet ding!!!Ohh dit is wel ff grappig om te vertellen.... Twan en k zitten bij ze vader in de auto op weg nr mij thuis. Gaat Twan ze telefoon.... staat daarop Lisa thuis. Dus oke... hij neemt op. Hoort die zo lachende meid:D:D Was dat NIKKIE!!! en nu komt t.... er was hier niemand thuis, mr omdat ik zo thuis zou zijn en geen sleutel bij me had, had me moeder touwtje uit de deur gehangen. En Nikkie is dus in dr pyjama...(is maar paar meter hoor) van haar uit naar mij toe gerend. in de hoop dat ik al thuis was. Aangebeld.... niemand thuis... deur open gemaakt... mij zoeken door t hele huis.... telefoon gepakt...mij gebeld... telefoon uit.....twan gebeld.....! Dus die is maar hier in mijn bed en 8er de pc gaan zitten en hier in ons huis op mij zitten wachten. Hoezo ze voelt zich thuis! Echt waar. Dat kan alleen Nikkie doen hoor! hahahahaha. Maar ja Twan moest snel weer naar huis toen die hier klaar was met de tv:(:(:( zo jammer vind ik dat altijd. Moet je weer alleen slapen enzo he popje:: (K) Nee maar, maandag ga ik weer nr m toe...want dinsdag 5 September hebben we een half jaar verkering!!! Jeeeeeeeeeej! Nou nu ga ik stoppen met die langdradige doelloze verhaal. ow ja nog 1 ding he....Ik zat zo te denken he..... k heb jullie stemmen nodig! K ben nu 18... volwassen zeggen ze dan he. En nu las ik zo een paar weblogs van andere.....en die hebben altijd van die diepgaande verhalen. In mijn opzicht meer boeiende dingen dan dat ik over schrijf! hahah. Dus mensen... willen jullie diepgaande verhalen... waar ik dan met jullie het nieuws bespreek( moet ik dat wel gaan kijken) Of blijven we voor de doelloze dagelijkse onzin dingen van mij gaan! Nou Stemmen!! in me gastenboek dan graag! haha. Jullie zullen aan me volgende verhaal wel zien wat de uitslag was. Kus

Geen opmerkingen: