woensdag 30 augustus 2006

Morgen interview voor Hart van NL

haay! K ben vandaag in Maastricht geweest bij de diabetes verpleegkundige. Heb gister 2 uur lang hier thuis uitleg gehad over hoe die insulinepomp werkt. En vandaag moest ik dan in t zkh komen laten zien of ik het allemaal kon enzo. Nou ja....k kon het hoor. Nu komende maandag moet k weer terug nr t zkh en dan sluiten we m aan! En dan kan k eindelijk beginnen. K hoop zo dat ik snel van die hoge suikers af ben. Weer me middagvoeding goed kan pakken en dik word!!!! Kan dr niet meer op wachten, heb t helemaal gehad zo! Maar ja... toen we klar waren liep k ff nr de kinderpoli...wilde ff met me kinderarts kletsen, mr hij was er niet. Jammer!! Ben ik nog ff nr de kinderafdeling gelopen. moesten toevallig alle leuke mensen werken. Zo gezellig. Ben wel tijdje blijven kletsen daar. Was echt gezellig....met ze alle keihard gelachen om me rijlessen en me verjaardag en nog allemaal domme dingen. En natuurlijk moesten ze nog ff alles over mij en Twan weten he. Echt heel leuk. Nou en toen naar huis. Ow nee. Eerst nog met me moeder en Inge en Claudia naar de Ikea. Inge moest veel spullen hebben voor dr nieuwe huis, maar hebben uiteindelijk niks gekocht. De eettafel die ze wilde hebben was er niet. En de lampenkap die ik wilde hebben voor me kamer was uitverkocht. Dus echt stom winkelen zo hoor. Maar ja wij zijn zelf heel leuk dus was t gezellig. haha zeiden me moeder en k steeds....gelukkig zijn we zelf wel leuk! Maar nu komt het!!! Ik zit in de auto op weg nr t zkh...gaat me telefoon. Hallo...met (weet ff de naam niet meer) van Hart van NL! Ow hoi..lang niet gesporken hoe ist! whahaha nee grapje. Maar die mevrouw belde me dus. Ze hadden eerst Twan gebeld of die mee wilden doen met dat programma maar die wilde niet, heeft die mijn nummer maar gegeven. Kan ze vriendin t weer oplossen he;) hiii. Maar ze hebben me dus gevraagd of ze me mochten intervieuwen. Ze willen vanaf 1 September iedereen die een id kaart of een nieuw paspoort haalt een donorformulier dr bij doen. Dus dat komt dan bij Hart van NL. En toen zochten ze iemand die op een lijst stond. tadaaaa! Dus van de Cosmo-Girl nr Hart van NL is wel redelijk toch! hahaha. Maar ja morgenvroeg om 11 uur komen ze me dus filmen. En nu stop k met me verhaal want ik zit zondertussen een film te kijken. Dus k doe hier weer uren over. Kus

Geen opmerkingen: