maandag 14 augustus 2006

Verjaardag gevierd.....en SPORTBLESSURE!!!

Hallo, Nu nog even een update van me verjaardag! Ik zou dat eigenlijk zondagavond doen na me feest, maar ik was kapot. Maar ja. Zondag eerst lekker uitgeslapen met Twan natuurlijk. En toen rustig samen in bad, worden we ineens bruut gestoord door me broer! Klopt keihard op die deur en roept; Eey 2 zuurstofslangen de badkamer in! Dat wil ik niet hebben he. Hahaha. Maf! Maar of Twan even wilde helpen met de tent buiten opzetten, want dat lukte niet. Dus wij toch maar snel uit bad, komen we onder….stond die al! Bedankt jongens;) Maar ja, k had een spijkerbroek aan met een trui…. Ik dacht weer eens dat het koud werd. Komt Inge hier… in een rokje en hemdje. Dus Inge en ik naar boven….omklede!!!! Heb ik lekker ook een witte rok aangedaan met 2 hele leuk truitjes die ik met Hanneke in Rotterdam nieuw had gekocht en daarbij natuurlijk me nieuwe schoenen die ik van Twan had gekregen. Inge nog even me haar leuk gedaan en toen kwam me 1ste bezoek al. De ouders van Twan. Gezellig:D De tuin liep rustig vol….Was echt heel gezellig. Leuke cadeau’s gehad. Vooral geld, want dat had ik gevraagd. Van Inge, Ted, Steven, Janou en Sander heb ik ook geld gehad. En zelf had ik ook wat gespaard. En donderdag komt me cadeau wat ik dan voor dat geld heb gekocht. Een tv!! Ik probeer er zo wel een plaatje bij te zetten.

Maar ja, om 6 uur gingen de ouders en broer van Twan naar huis, dus die namen Twan mee. JammerLL Maar ja nu donderdag komt die weer hierheen. Paar daagjes maar alleen…hihi. Maar nadat hun weg waren was ik zooo moe. Waren ook veel kleine kinderen, dus die rende de hele tijd in t rond. Druk druk druk hier! Maar heel gezellig hoor. Lag een klein baby’tje hier op de grond in de kamer te slapen, ging er maar ff naast liggen, viel bijna in slaap. Ben toch nog maar bij het bezoek buiten gaan zitten. Heb lang niet met iedereen kunnen kletsen, was wel jammer eigenlijk. Rond half 7 ging iedereen naar huis. Dus toen wilde ik naar bed gaan, ging de bel, kwam er nog 1 iemand. Die was wat laat. Dus maar weer naar onder. Inge, Ted, Sander, Steven en Janou waren ook nog hier. Dus was ook wel gezellig. We hebben aan t einde van de avond gezellig met ze alle nog pizza besteld. Purcy en Famke kwamen ook hier eten. Was echt heel gezellig, vooral erg melig. Heb zo gelachen, was gelijk weer wakker van al die flauwe grappen. Maar rond 11 uur had ik het toch echt gehad, heb ik iedereen naar huis gestuurd. Zelf gaan sprayen en meteen naar bed. En gisterochtend word ik wakker. Tis nu Dinsdag. Maar voelde me niet zo lekker…beetje grieperig. Verkouden en overal pijntjes enzo. Niesen, hoesten. Bah. Maar ‘s avonds toch maar gaan sporten. Vakantie is nu toch wel echt om. Had nog ff een taart meegenomen om daar te trakteren. Moet he zeggen ze dan:D Maar het oefenen ging ondanks dat ik me niet zo lekker voelde toch wel redelijk. Maar k moest dus met me benen zo bank wegdrukke met wat kilootjes er aan. En toen knakte er iets in me knie. Maar ja, ik dacht…gaat wel over, dus gewoon door gegaan. Daarna ook gewoon naar huis, had wel wat last van me knie. En van8… PIJN!!! Schrok hele tijd wakker als k in me slaap me been strekte. En vanmorgen, nou ik kon er bijna niet op lopen of staan. Vanmorgen dus toch maar even naar de dokter geweest. Even naar laten kijken…..diagnose: Houd je vast!!! SPORTBLESSURE!!!! Nou echt….een cf-er…..en dan ik als echte cf-er die nooit wat doet…. Een sportblessure. Dat geloofd toch niemand! Maar ja het is toch echt zo. Net dat stukje onder me knieschijf. Maar ik hoefde er niks aan te doen. Gewoon rusten, zorgen dat t wat minder dik word, pijnstillers slikken en dan gaat het wel weer over:P Daarna naar huis Heb eigenlijk de hele dag geslapen. Heb toch iets grieperigs denk ik. Bah!!! Hoop zo dat t donderdag over is als Twan komt. Morgen heb ik om 2 uur weer rijles. Tis al weer laat nu…Ga zo nog ff sprayen… ow ja ff voor de cf-ers Ik heb de e-flow! Whoehoehoe. Zo makkelijk ding. En snel, en klein! Maar ja. Ga nog ff sprayen en dan lekker weer slapen. Hopen dat ik morgen weer beter ben:P Ow nee, moet van Twan nog ff stomen. Ga ik ff doen dus. En nee mensen ik zit niet bij m onder de duim, maar denk toch dat dit wel een goed idee van m was:D Nou tot morgen of donderdag!. Kus

1 opmerking:

Huub zei

Ik heb ook een sportblessure opgelopen. Heel knullig maar ik heb nu wel last van m'n schouder