zaterdag 12 augustus 2006

JARIG 18 JAAR!!!!!!

Haaaay!!! Het is nu 12 augustus!! Nationale feestdag dus! K ben 18 geworden!!!! Jaja mensen, k ben volwassen. Nou ja op papier, volgens iedereen hier ben ik dat nog niet. Maar ja, ff over me wkndje vertellen. Twan zou eigenlijk gister(vrijdag) hierheen komen, maar dat vonden we te lang duren. Dus ben ik Twan donderdagavond met Inge gaan halen. Lekker een avondje met ze 2tjes, want werd nog een druk weekendje. Gister hebben we ook weinig gedaan. ’s Avonds is Loes langs geweest, ze had Twan nog niet gezien en dat moest toch echt een keer. En van8 op 00:00uur was k jarig!! Ik lag lekker met Twan in bed, hadden net een film gekeken. En toen kwam me moeder, die al een 10min om ons bed heen sprong en steeds vroeg of t al 12 uur was. Dus die feliciteerde me als eerst. En toen Twan natuurlijk en kreeg ik me kadotje! En hij heeft me egt helemaal gek en nieuwsgierig gemaakt, dus was echt blij toen ik het kon uitpakken. En het was zooooo gaaf kado. Die cosmo-girl waar ik instond, op de 8erkant van dat blad stonden hele leuke schoenen. Wit met roze. En daar had k van gezegd dat ik die zo leuk vond… en ja hoor, hij had die schoenen voor me gekocht! En ook nog een heel lief enkelbandje erbij!!! Zoooooooo lief. Rond die tijd ging ook nog paar keer me telefoon en nog paar smsjes. Dus was echt heel leuk. Vanmorgen hebben we lekker lang uitgeslapen. Toen ik uit bed kwam wel meteen ff berichtjes op me site gelezen, bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes!! En smsjes en telefoontjes, want die kwamen ook de hele dag!En om 2 uur was t zover. Rijles!!! Steven en Janou waren hierheen gekomen….want die wilde als k terug kwam met de auto foto’s maken. Hebben we dus ook gedaan! Maar ja, k werd dus opgehaald, dus die rij-instructeur( hij heet Richard) eerst even naar een parkeerplaats rijden. En toen moest ik 8er t stuur. Ff alles goedzetten. Spiegels, stoel…die moest op babystand zei die. Hahha. Dus helemaal naar voor en beetje omlaag gekanteld, anders kwam k niet aan die pedalen. Maar uiteindelijk zat ik helemaal goed. Klaar om te rijden. Eerst ff een minuut of 5 op die parkeerplaats rondjes rijden. Alleen maar sturen en gas geven. En toen de weg op. Nog alleen maar sturen en gas geven, maar ging goed. En toen ff nr een rustige lange weg. Daar wat meer gas geven en ook remmen. Whoheohoeheo. Leuk! Maar ja hebben dus een uurtje wat rond gereden door Heerlen en Hoensbroek. Lekker rustig dus dat gaat nog he. Maar ik vond het echt heel leuk. Geen ongelukken gebeurd, alleen moest die 1x aan me stuur trekken omdat ik anders een fietser schepte, maar die fietser kon er wel om lachen gelukkig:D:$ En toen dus naar huis rijden en daar stonden Twan, Janou en Steven met ze fototoestel natuurlijk. Paar foto’s maken en toen uitstappen. Nog briefje invullen en naar binnen. HOESTBUI!!! Whahaha. Maar het was echt super leuk om te doen. Wel iets vermoeiender dan ik dacht, dus Twan en k zijn even een uurtje gaan slapen. Vanavond zijn Inge, Ted, Niels, Steven en Janou, en Sander geweest. Gewoon gezellig met ons eigen dinges een avondje dom gekletst en vooral om Niels gelachen. Oh en hij loopt echt goed los nu…en hij zegt als die iets dicht doet.. dicht! Hahahaha. Cool he. Ze zijn net weg. Tis nu 11uur. Twan en k sprayen nog ff en gaan dan ook naar bed. Morgen vier ik dus me verjaardag voor familie en kennissen. Zal morgenavond dus wel even vertellen hoe het was. Nou tot morgen dan maar. En ow ja, Bjorn is oom geworden vandaag! Precies op de goeie dag! 12augustus!!! Gefeliciteerd Bjorn met je kleine nichtje! kus

Geen opmerkingen: