donderdag 3 augustus 2006

Controle Maastricht.......... Over 9 nachtjes 18!!!

Hallo!!! Het is nu 1 uur snachts. En k wilde eigenlijk vandaag geen stukje meer schrijven en dan morgen gewoon weekendje naar Rotterdam naar Hanneke gaan en dan pas weer wat laten horen. Maar Twan is een avondje weg en is nog niet thuis en k wil op m wachten( aaah lieff) Maar nu verveel k me, dus toch ff een stukje over vandaag. Vanmorgen om 10 uur zat ik in de auto, moest even naar de notaris en de gemeente. Nou dat dus ff doen met me slaperige kop nog. En toen naar het uwv. Voor die uitkering. Nou daar waren we ook wel zo klaar. Vanaf me 18e krijg k dat dus. Mooi. En toen naar Inge. Daar Inge en Niels en Claudia en Lynn (vriendin van Inge en t dochtertje daarvan) ophalen. En met hun en me moeder naar de woonboulevard in Heerlen. Winkelen, want Inge en me moeder moesten allebei nieuwe gordijnen hebben. En echt, zoek wat uit dan zijn we klaar. Nee moet dan een gordijn en dan ook nog een of ander doorzichtig iets bij voor t raam. Whahaha. Dus Niels en k hebben daar lkkr wat gezeten, nou ja k gezeten en Niels onder de balie van zo mevrouw doorkruipen. Hahaha. Daarna nog ff ergens een broodje eten en toen eindelijk naar huis. Ik was kapot. Maar ja, we hadden 15min tijd om ff te zitten en toen moesten we alweer naar Maastricht naar t zkh….Afspraak bij de internist. Voor me suikers. Ik was daar voor t eerst bij die nieuwe arts, dus moest weer helemaal nagekeken worden. Waarom wil een internist naar ja longen luisteren, die is toch voor me suikers… Nou ja boeit niet. En toen kwam het, Utrecht wilde nu dus ook wel dat ik een insulinepomp kreeg. En het moet gewoon echt want k Moet 5kg aankomen en dat lukt niet met die rot ontregelde suikers. Dus ik flink aandringen op zo pompje. En Lisa zou Lisa niet zijn als het niet lukte. Hij was wel aardig en k krijg komende week een afspraak thuis gestuurd en dan kan k dat pompje poliklinisch laten instellen! Ben er wel blij mee nu, eerst helemaal niet, zo dom pompje, maar ja hier word je ook niet vrolijk en dik van haha. En toen eindelijk naar huis!!!! Ben meteen in bed geploft en er om half8 weer uitgekomen. Even met Twan zitten msnen, maar om half 9 moest die weg… En is nu dus nog niet thuis. Maar k blijf gewoon ff op m w8en. Wil nog ff msnen….want morgen heel wknd weg. Ach mensen, ben niet verliefd hoor;) WEL!!!!!!! Hahaha. Nou k ben zondag weer thuis, Hanneke en k hebben een druk wknd gepland. Dus weet niet of k zondagavond meteen wat schrijf en anders word het maandag. Doei doei kus

Geen opmerkingen: