zaterdag 3 februari 2007

Home sweet Home!!!

Na precies 19 dagen mocht ik gister eindelijk naar huis. Toen k woensdag nadat ik bij het CBR die rijtest had gehad en daarna weer terug naar het ziekenhuis moest voor die laatste 2 dagen werd het me wat teveel. Ik was echt super chagrijnig, ook boos omdat k die test dus niet gehaald had, maar ook gewoon t zat om daar te liggen. Stomme dagritme daar, iedereen die zegt wat je moet enzo. 1 week vink dat prima maar niet bijna 3 weken. Donderdag kwam de cf-verpleegkundige en echt als ze gezegd had je mag gaan. Was k meteen gegaan zo genoeg had ik ervan. Haha. Maar ze vroeg me zo vriendelijk of k toch nog even die laatste dag wilde blijven….grrrrr! hahaha. Dus ben toch maar gebleven. Had gelukkig die laatste nacht een leuke nacht verpleegster. Hele leuke meid, dus lekker lang gekletst. Volgende ochtend, vroeg uit bed, laatste antibiotica erin en toen kwam Inge me samen met Niels ophalen. Eindelijk kon ik weg!!! Kom ik thuis…..niemand daar en k had geen sleutel. Dus eerst naar Inge toe rijden, sleutel halen en weer naar huis. Toen ik thuiskwam, was inmiddels 1 uur. Eerst maar me kamers beetje opgeruimd en al me spullen uitgepakt, opgeruimd, was gedaan. Poe, was meteen druk! Maar heerlijk om weer thuis te zijn. Savonds kwam Loes meteen gezellig langs. Echt lief. Heel lang zitten kletsen. Toen Loes weg was kon ik dan eindelijk in een heerlijk heet bad. Ohhh dat had ik nodig. En daarna natuurlijk weer in me eigen bedje. Kreeg ik vannacht een gigantische hypo (te lage bloedsuiker) Me pomp was uitgevallen. Had de stekker niet goed ingestoken met alles opruimen die middag. Dus die viel uit. Shittt!! Dus me moeder moest om 3 uur uit bed, boterham met jam maken en een beker siroop halen. Dat ff snel weggewerkt. Voeding weer aan. En heel snel in laten lopen. Met als gevolg vanmorgen…..misselijk! haha, maar kon het redelijk binnen houden. Maar al met al, heb zo lekker geslapen weer! Jammie! Vanmorgen om 9uur was Niels hier, Inge moest weg en wij gingen op Niels passen. Hij is zo lief, ging die een boterhammetje eten eerst en toen nog even spelen. Maar hij ging in ze ogen wrijven, dus ik vraag; ‘Niels ben je moe, wil je naar bed?’ Knikt die Ja en loopt die naar de trap. Dus die hebben we net in bed gelegd. Vanmiddag ga ik met Inge en Niels winkelen. Ga veel kopen. Voor me kamer. Wat leuke dingen, kussentjes, dekbed, dekbedovertrek, nieuwe hoezen voor om 2 van die zitblokken, kaarsjes, glazen….en nog meer wat ik leuk vind. Nou ik laat wel weten hoe t gegaan is. Doei Doei…..

Geen opmerkingen: