zondag 11 februari 2007

Twan lekker een weekje bij mij

Poe, is alweer een weekje geleden dat ik iets geschreven heb. Eerst maar eens over me winkelmiddag met me zus en me moeder. DRAMA! Zijn in heel veel winkels geweest, maar heb niks gekocht. Geen kussens, kaarsjes, glazen of andere leuke dingen. Alleen een dekbed en 2 kussens voor in bed en een dekbedovertrek wat ik eigenlijk niet super leuk vond. Dus het was niet zo geslaagd. Jammer, maar ja we gaan gewoon nog een keer en dan lukt t vast wel. Na het winkelen wilde we nog ergens wat gaan eten, zitten we net, hoorde we dat de keuken gesloten was, konden alleen wat drinken. aaah! Dus toen zijn we maar naar huis gegaan. Me moeder nog even me bed opgemaakt met me nieuwe dekbedovertrek. hii. Maandagmiddag kwam Twan. Lekker een weekje bij mij. Twan was super blij met me nieuwe 2persoonsbed. Hoefden we gelukkig niet meer zo rot te slapen hier. Lekker een goed bed. Woensdagochtend toen Twan nog lekker in bed lag ben ik even mijn auto op mijn naam gaan zetten. Nou ja even, we komen bij het postkantoor...en we dachten dat we aan me id-kaart wel genoeg hadden, maar ik moest ook een uittreksel van t bevolkingsregister ofzo. Nou wij die halen bij de gemeente en weer terug naar het postkantoor. Vroeg die meneer aan de balie wel 3x of ik wel 18 was en ook zo s over die balie heen kijken naar me. Die zal wel gedacht hebben, zo klein meisje met een auto. Vroeg die ook nog of ik al een rijbewijs had, dus ik zeg nee. Ging die helemaal uitleggen dat je zonder je rijbewijs toch echt niet mocht rijden. K moest echt me lach inhouden hoor. Maar uiteindelijk is het gelukt en de auto staat op mijn naam nu. Toen weer lekker naar huis. Is toch wel leuk hoor, thuiskomen en dan is Twan dr ook. hii. Eens denken wat we die week nog gedaan hebben, niet veel eigenlijk. We wilden even bij Sander thuis gaan kijken, want die is nu helemaal klaar met de verbouwing. Maar hebben we niet meer gedaan. Te lui. Loes is wel nog een avondje langs geweest. Was heel gezellig. En ja Loes ik lag vanmorgen nog in bed natuurlijk toen jij in me gastenboek schreef haha. En donderdag was me moeder jarig. 50 jaar geworden. Ze moest wel werken, dus ik dacht die ochtend om 10uur. Ik bel de bloemist. Laat ik een bos bloemen komen van Twan en mij dan. En dan is die er voor mam thuis is. Nou je raadt t al.... me moeder was om 4 uur thuis en de bloemen kwamen een half uur daarna! Maar nu komt 't. Ik had geld klaargelegd om te betalen. De bloemist belt aan, Twan zat op de bank en k stond in de keuken. Dus me moeder zegt; ik doe wel even open. Dus wij.. Ja maar zijn bloemen voor jou, die moeten we nog betalen. Ach zegt ze, ik pak t wel even aan en betaal wel even( met het klaargelegde geld van Twan) Vraagt ze, is dit genoeg? En nu Twan ze antwoord.... Ja denk het wel maar anders moet je maar even bij betalen. hahaha ik zag het al zo voor me he, dat ze dr eigen bloemen moest betalen. haha. Maar ze vond ze gelukkig heel mooi. Poe gelukkig maar. Omdat ze zaterdag dr verjaardag pas zou vieren had ze voor de donderdag helemaal niks. Maar dat vonden wij allemaal maar niks, dus we hadden zonder dat me moeder het wist geregeld dat iedereen thuis kwam eten. Zouden dan chinees bestellen. Nou, pakt me moeder om half 6 een bord eten. Twan en k nog geprobeerd om te zorgen dat ze later zou eten. Ze wilde al om 5uur eten, maar we konden het nog een uurtje rekken. Maarja, toen had ze dat op en moest ze daarna nog chinees eten. hii. Gelukkig kon ze nog wel wat chinees op. Was dus toch nog een gezellige avond voor mam. Jarig zijn en helemaal niemand op bezoek is ook niks he. Ze wilde geen Sara in de tuin, maar Ted is smiddags toch nog even een vlag en ballonnen op de deur komen hangen. Vrijdag hebben Twan en ik echt een luie dag gehad. Hele tijd beetje op de bank of in bed gelegen. Erg he. En gister hadden we dan het feest van mam. Ze had zo feestzaal gehuurd. Waren ongeveer 35 mensen. Was een hele gezellige avond. Tussendoor was er ook nog een lopend buffet. Dus ook nog lekker gegeten. We hadden ook een goede tafel verdeling;) Al het bezoek voor mam een 1 grote lange tafel. Die zaten daar allemaal druk te kletsen en te drinken. En de Jeugd, (Inge, Ted, Levi, Homme, Sander, Steven, Janou, Purcy, Famke, Twan en ik) aan van die sta tafels met barkrukken. Dus je kunt wel nagaan welk deel van de zaal het gezelligste was. Niels liep trouwens de hele avond door de zaal te rennen met ballonnen, dus dat zag er ook echt weer zo lief uit he. Maar ja aan onze tafel was het echt zo gezellig, vooral erg melig en druk. Twan en ik zijn tussendoor even snel met Inge naar huis gegaan om zuurstof bij te vullen, want die gingen snel leeg zo. Toen we weer terug kwamen leek het wel of het nog meliger aan onze tafels was. Dus gingen er maar weer snel bijzitten. Ik ga geen grappen na vertellen, maar laten we het erop houden dat het niveau erruggg laag was. hahahaha. Sander bedacht wel ineens dat er toch nog even voor me moeder gezongen moest worden. Nou dan krijg je dus hiep hiep hiep hoeraa!! En ja hoor, mam werd 50 dus dat moest natuurlijk 50x. maar na 25x hiep hiep hiep hoera vonden we het genoeg en riep Sander heel hard ...En dat X2!!! Dit werd natuurlijk wel alleen door onze tafels gezongen/ geschreeuwd he. De rest van het bezoek keek ons maar raar aan. haha. Om een uur of 12 vond iedereen het wel genoeg en gingen ze naar huis. Wij zijn nog met ons groepje een half uurtje blijven zitten, maar toen gingen we ook maar naar huis. Ik wilde eigenlijk nog een dvd gaan kijken (om 1 uur snachts maar goed) maar dat vond Twan niet zo goed idee, dus toen ben ik ook maar gaan slapen. Vanmorgen zijn we om 11 uur opgestaan want Twan werd om 2 uur opgehaald. Lekker rustig ochtendje gehad. Toen Twan net weg was belde Baske, of die even langs mocht komen met Gutter, die zaten hier in de buurt. Dus die zijn nog een uurtje hier geweest, was ook heel gezellig. Nu is t alweer laat. Twan heeft een trui van hem hier gelaten. Zoooooo lief!!! Heb die lekker nu aan:$ Mis m nu wel hoor:(:( Maar ja, ga vanavond maar eens vroeg naar bed. Ben toch wel echt super moe. Maar ik heb een super leuk weekje gehad. Lang verhaal weer he.... hii. Ik ga nog even comedy factory kijken op nl3. Heel grappig. Een Limburgse grappenmaker nu:P Die zijn het leukste he. Nou tot uhm... tot snel maar weer. kus

Geen opmerkingen: