woensdag 21 februari 2007

Gestopt met rijlessen, dus geen rijbewijs:(

Hoi. zoals je ziet......k voel me mega K*T!!! K zal even het hele verhaal vertellen. Ik heb een week of 3-4 geleden die medische keuring gereden bij het CBR. Om te kijken of ik wel examen mag doen ooit. Ik moest in die test dus op een parkeerplaats stapvoets rijden en me stuur een keer of 8 heel snel achterelkaar helemaal van links naar recht draaien. Dit was uiteindelijk veeeeeel te vermoeiend. Ik werd ontzettend benauwd en kreeg een hele lange hoestbui. Dus heb die test toen niet gehaald. Ik heb daarna een gesprek gehad met die meneer die bij mij die test deed (meneer X) en hebben toen afgesproken, dat het misschien beter was om naar een rijschool voor gehandicapte mensen te gaan. Want in die auto zit een extra stuurbekrachtiging. En dan zou ik dus me stuur wel zo snel kunnen draaien, omdat dat dus een stuk lichter is. En ik moest dan zelf eens gaan informeren bij een bedrijf dat auto's medisch aanpast, zodat ik me eigen autootje kan laten aanpassen. Want ik zou dan in die speciale auto verder gaan lessen, daar examen in doen, dus je krijgt dan een apart rijbewijs. maar goed, dat wilde ik dan nog wel doen. Ik heb dus die week dat bedrijf gebeld en de gemeente om te kijken of ik die aanpassing in me auto vergoed kon krijgen. Nou dat kon wel, maar alleen als je een auto had die niet ouder is dan 5 jaar. En mijn eigen autootje is 9jaar oud. Maar goed, dat zou nog niet t grootste probleem zijn. Ja oké t zou veel geld gaan kosten, maar dan had ik iig wel vast een rijbewijs. Maar nu dacht ik vorige week, laat ik nou eerst eens een rijles nemen in die aparte auto en kijken of het al dat geregel voor me eigen auto wel waard is. Dus ik heb die rijschool gebeld. En ook het CBR. En ik zou dus een rijles hebben in die auto, zou dan blijken dat ik in die auto wel die test kon met dat slalom rijden en sturen, zou ik dus in die auto verder lessen en examen doen. En me eigen auto laten aanpassen. Lukt het niet in die auto... ja dan....stopppen. Dus ik had vandaag om 4 uur die test. Ik denk doe laat op de dag, voel je je t best. En ik werd vandaag wakker. Voelde me best redelijk. Dus ik stap om 4uur in die auto. Reden we eerst gewoon een stukje. Even aan die auto wennen. Want het is een automaat. Maar ging wel lekker. Reed heel goed volgens die meneer. En toen naar een parkeerplaats en toen moest ik die test gaan doen. Dus al me lucht verzameld. Stapvoets rijden, stuur paar keer omgooien. En ik kreeg het weer benauwd!!! Zo benauwd en hoesten. Zelfde als toen. Dus ik kan het dus ook niet met die aangepaste auto. Dus nu is het over. Want ik mag dus echt geen examen doen, zonder dat stomme papiertje waarop staat dat ik die test gehaald heb. Dus 25 lessen voor niks....1000euro! En dan zegt me moeder wel heel lief dat dat niet het ergste is. Maar toch!!!! Ik vind dat zelf ook niet het ergste, maar tis allemaal kut. Ik probeerde nog bij die meneer net om te zeggen dat ik bij een ander CBR die test wilde doen, maar dat had echt geen zin om te doen. Maarja, me autootje die gaat Ted maar verkopen. Enige voordeel is dat ik dan een beetje xtra geld heb. Maar of ik daar nu zo blij mee ben. Ik zou t allemaal aan ze geven als ik daar een rijbewijs voor kreeg!!! G*dver! Maar ik mag dus pas verder met lessen na me transplantatie. Dus schiet op met die longen!!!!!! Ik ga nu ff paar mensen bellen om t te vertellen. kus Owja nog 1 ding. Die meneer zei net dat ik zo goed reed dat als ik die test niet nodig had best snel examen mocht doen. Zo goed reed ik al! AAAAAAAAAAAAAAAAARGH! nou de groeten!

2 opmerkingen:

Pim zei

Dat is jammer! Hopelijk ga je binnenkort de opleiding wel afmaken!

Driver zei

rijles Den Haag
Hopelijk ga je toch weer eens proberen om het rijbewijs te halen