donderdag 22 februari 2007

Bij Inge, Ted en Niels (oppassen)

Haay! Tis weer donderdag! Dus weer een dagje babysitten. Maar 1 geluk. Inge heeft vakantie, dus die was ook thuis. Dus Ted en ik hadden t lekker makkelijk. Ik hoefde dan ook niet smorgens om 7uur al opgehaald te worden. Maar me moeder (heeft ook vakantie) heeft me lekker pas om 1 uur gebracht. Eerst lekker rustig ochtendje gehad. Maar kom ik daar; is Ted met Sander weg en Inge is aan t poetsen en Niels ligt in bed! En dat was de hele dag zo! Dus ik heb de hele tijd beetje op de bank gelegen en tv gekeken daar. Mocht niet van Inge de bank af, want dan werd de vloer weer vies en die was ze net aan t dweilen. Haha. Geen probleem hoor, ik lag wel lekker daar. Maar rond een uur of 6 zijn we met ze 4e naar mij thuis gegaan, me moeder had bloemkool klaar, dus we gingen lekker thuis eten. Na t eten moesten Inge, Ted en Niels weer naar huis. Die zijn voor Niels een nieuw slaapkamertje aan t maken, want zijn kamertje wordt de nieuwe babykamer. Dus kleine Niels gaat naar zolder! Gek hoor, nu ligt die nog in zo babybedje. En op zolder zijn Inge en Ted nu zelf een autobed aan t maken! Wordt wel heel erg leuk! Ik heb het nog niet gezien hoor, ik loop wel een keer helemaal naar zolder als het helemaal af is. Al is Niels het er niet mee eens dat ik het dan pas zie, want hij sleept me steeds mee naar de trap. Haha. Maargoed. Rest van de dag heb ik niks meer gedaan. Beetje msnen en tv kijken en toen maar gaan slapen.

Geen opmerkingen: