dinsdag 20 februari 2007

Druk Carnavals weekend gehad!!

Alaaf!! haha! Oh mensen, ik heb zo'n druk wknd gehad he. Ik zal bij het begin beginnen. Nadat Twan de 11e hier wegging heb ik eigenlijk een paar dagen niks gedaan. Was best moe en ziekjes. Dus gewoon lekker paar daagjes in me pyjama op de bank of in bed gelegen. Donderdag ben ik wel sinds lange tijd weer naar Ted en Niels gegaan. Hij kwam me al om half 8 smorgens halen, dus ik had ff snel een joggingbroek aan gedaan met een dikke trui. En al me spullen maar meegenomen daarheen. Daar aangekomen eerst maar s sprayen, want ik was best beetje ziekjes en moe nog. Maar gelukkig is Niels het ideale kind en ging die na ze ontbijt en eventjes wat gespeeld te hebben nog even slapen. Dus kon ik ook nog eventjes op de bank liggen en even douchen en normale kleren aandoen;) Tegen die tijd was Niels ook wel weer wakker, dus heeft Ted Niels uit bed gehaald en zijn we even gaan spelen. Die Niels heeft zoveel speelgoed he en waar speelt die dan mee; gaat die in een kastje zitten en steeds het deurtje open en dicht doen. hahaha. Zo grappig. Na een tijdje doelloos met de kast spelen, Niels maar eens ze jas aangedaan (plakje ontbijtkoek in ze hand) en toen in de auto. Moesten even naar Inge haar school. Ik had een keer een hele gave lamp gekregen, maar die was bruin en die wilde ik in 't wit. Dus Inge heeft die door een leerling en collega van haar wit laten spuiten. En die was nu klaar, dus gingen we even ophalen. Nou ja even.... die leerlingen van Inge wilde natuurlijk ff Niels zien. aaah lieff...aah leuk...haha. Daarna even die lamp bij mij thuis afgezet, want hij is best groot en zwaar dus. En toen wilde we nog wat leuks doen, maar wisten niet wat. Dus toen zei k tegen Niels, zullen we naar mijn autootje gaan kijken? Nou en hij zei heel hard JA, dus gingen we dat maar doen. Dus Ted ging die auto ff starten, hij moet natuurlijk niet te lang stil staan;) Maar hij start dus die auto en duwt s 2x dat gas hard in....stond Niels net achter de auto. haha al die rook in ze gezicht. Oh was best zielig, maar zo grappig dat verschrikte gezicht van m. Na tijdje hadden we t wel gezien, alhoewel ik daar lekker in t zonnetje op een bankje zat te kijken hoe Ted met me auto bezig was. En Niels ook, want die ging even achter t stuur zitten. hii. Maar toen gingen we toch maar naar mij thuis. Ik bleef met Niels bij mij thuis, want Inge en Ted moesten even weg. Heb nog een uurtje met Niels alleen thuis gezeten. Was iets te vermoeiend. Vond t wel vervelend, want hij ging huilen en dan wilt die graag dat je m vastpakt en optilt, maar dat kan ik niet. Hij is zwaar! Dus toen heb ik m maar een koekje en wat drinken gegeven. En toen was t ook weer goed. Na een uurtje was ik toch wel blij dat Purcy thuis kwam, die heeft t zware werk nog gedaan. Even geholpen met een schone luier. Want hij had super veel gepoept. Nadat Niels aan t eind van de middag weer was opgehaald, ben ik naar bed gegaan. Was kapot!!! En dan nu over me drukke carnavals wknd!!......Ik was dus totaal niet van plan om ook maar iets aan carnaval te doen. Maarja, vrijdagochtend vroeg uit bed. Moest nodig sprayen want ik verslikte me zelfs in me slijm toen ik ging zitten. Was niet zo fijn moet ik zeggen. Ben daarna nog eventjes terug naar bed gegaan. Om een uur of 12 was Inge hier met Niels. Ze kwam me moeder en mij halen om naar de kinderoptocht te gaan kijken hier in t dorp. Nou ik had me goed dik aangekleed, dus ik was dr klaar voor. We waren iets te vroeg in t dorp, dus was nog niet begonnen. Maarja, waren wat mensen die we kenden, dus ff kletsen enzo. Nou en toen eindelijk begon t......wat een suffe optocht was dat zeg! pfff. Echt best saai. Ja Inge, Niels me moeder en ik hadden t wel gezellig, maar dat was t dan ook. Daarna zijn we maar lekker naar huis gegaan, thee gedronken, beetje opwarmen. We hadden afgesproken dat me moeder en ik die avond bij Inge en Ted gingen eten, dus ben met me moeder daar dus heen geweest. Hebben lekker witlofschotel uit de oven gegeten. Dat is zoooo lekker. Ben na het eten, toen me moeder naar huis ging, bij Inge gebleven. Ted ging met Homme aan auto's klussen, dus Inge en Niels waren alleen. We hebben 2 dvd's en 2 bakjes chunky munky ijs gehaald, Niels in bad en in bed gelegd. En toen heerlijk op de bank gan liggen. Dvd drin,deken om, ijs erbij. Heerlijk. Tegen een uur of 10 kwamen de 2 mannen thuis. Nog even gezellig met ze 4e gekletst. En toen heeft Homme me nr huis gebracht en hij zelf ook naar huis. Poe poe. Was weer gezellig. Ow ja we hadden die avond afgesproken om de volgende dag met ze 5e uit eten te gaan bij de Griek. Zaterdagochtend heb ik niet veel gedaan. Ik heb smorgens iets gedaan maar weet niet meer wat. Ben iig buiten geweest, want ik ben in bed gaan liggen omdat ik het ijskoud had. Maar goed, ik lag dus rond een uur of 5 smiddags in bed te slapen, gaat me telefoon. Was Sander, die liet me ff horen hoe gezellig het in de kroeg was. Maarja, ik viel weer half in slaap. Belde die 5min later weer om ff keihard te roepen dat ik niks miste;) En toen een half uur later belde die...Ja je mist wel wat. Kom snel uit bed, kom ik je halen en dan kom je gewoon ook even tot dat t niet meer gaat en je moe bent. Maar ik ging die avond ook nog uit eten bij de Griek. Dus na 2 min nadenken en nog even wat dingetjes regelen enzo. Vooral zuurstof, want ik had niet meer genoeg, maar kon gelukkig bij ons onder in de straat bij een oude meneer zuurstof halen. Die heeft dezelfde tankjes als ik. Maar toen even beetje aankleden en optutten. Had geen carnavals outfit, dus ging maar als mezelf. Maar binnen 15min stond ik dus in de kroeg. Snel he! En ik had binnen een paar minuten toch een redelijke outfit bij elkaar gekregen van wat andere mensen. Een veel te grote domme bril, een boa en een belletjesding! Leuk!!!! Nou ben in totaal bijna 3 uur daar geweest! Leuk he! Heb ook nog even gedanst. En kwam super veel bekende tegen. Zo zie je niemand en zo sta je tegen iedereen te praten, nou ja schreeuwen meer. Maar na 3 uurtjes kletsen en gezellig doen en beetje dansen ging me telefoon. Was Ted. Die stond bij de ingang om me op te halen om uit eten te gaan. Dus op naar de Griek!! Oh en k had veeel gegeten. Niet normaal meer. En veeeeeel knoflooksaus. Na het eten hebben ze me naar huis gebracht en ben ik met me stomme kop alleen even gaan sprayen en toen in bed gegaan. Niet gedoucht dus. Maar was super benauwd en moe dus wilde slapen. Dus als gevolg.....Je wordt smorgens wakker......En t stinkt dan op je kamer. Ongelooflijk. Dus ben toen maar opgestaan..nou ja welpas om 12 uur ofzo. En toen gaan sprayen want ik zat weer s bomvol! Kroegleven he;) En daarna toen k beetje wakker was maar me kamer gaan opruimen. balkondeur open gezet, me moeder even een schoon bed gemaakt. En ik mezelf maar s onder een hete douche gezet! Nou dat was wel nodig. Uit al me porien kwam knoflook en rook lucht! De rest van de zondag heb ik helemaal niks gedaan. Gister ben ik alleen even met me moeder en Steven naar de grote optocht gaan kijken. Waren veel te vroeg daar dus heb nog even een mega suikerspin gehaald en die maar half opgegeten. In de optocht liepen heel veel van scouting weer mee met hun vaste groep. Sander ook. Normaal doet Steven ook mee, maar die was deze week aan ze neus geopereerd, dus die deed niet mee dit jaar. Ze zagen er wel leuk uit met hun groepje. Ze zijn 2e geworden!! Whoehoehoe! Rest van de dag niks meer gedaan. Werd ineens heel erg benauwd. Ene na de andere hoestbui. En nu vandaag heb ik dat eigenlijk nog wel. Ga vandaag ook niks doen. Dalijk even eten en dan beetje op de bank liggen denk ik. Nou vond dit wel een lang genoeg verhaal. Jullie ook wel denk ik. Nou Alaaf voor de laatste keer dit jaar. xx

Geen opmerkingen: