vrijdag 23 februari 2007

Naar Fanny...

Haay. Vandaag ben ik naar Fanny geweest. Fanny is een vriendin van me, die ken k al paar jaar. Maar we zien elkaar jammer genoeg niet zovaak. Maar goed. Fanny moet voor school een stuk voor de klas vertellen over een chronische ziekte. Dusja. Die kwam al snel bij mij uit. Dus die had mij gebeld of ik haar wilde helpen. En ik moest toch nog een keer nodig naar haar eigen huisje/ kamertje gaan kijken. Dus ben vrijdag een dagje naar haar toe geweest. Ze hoeft dat stuk pas in Mei voor de klas te doen, maar we begonnen nu maar eens aan een grove schets, over wat en hoe ze alles wilt vertellen. Ze doet de SPW. Dus er moest niet alleen verteld worden wat CF is, maar ook voer het psychische deel enzo. jaja. moeilijk moeilijk. haha. Maar na een dagje druk nadenken en uitschrijven en opzoeken hebben we toch al een heel deel klaar. En ook maar besloten dat ik met haar mee ga........als...ja als cf-er haha. Word wel leuk denk ik. Na een paar uur hard werken, hadden we wel honger, dus ging Fanny maar eens koken. Net niet aangebrand, dus ging goed;) Na t eten nog tijdje daar geweest en toen maar s me moeder gebeld, of ze me weer wilde halen. Ik zat nog niet in de auto en er kwam me toch een hoestbui:@ grrrrr! Nu ben ik lekker thuis en ga ik zo lekker in bad. lekker lekker. hahha wat veel lekker he. Nou uhm... morgen ga ik echt niks doen!!! Groetjes...

Geen opmerkingen: