zaterdag 24 februari 2007

Winkelen met Loes ---- Sushi en Champagne

Oké! Ik heb weer s gelogen. Ik zei gister dat ik vandaag niks ging doen. Nou, ik ben de hele dag weggeweest. Loes belde, of ik even mee de stad inging. Dus ben rond 11 uur opgestaan. Had om 1 uur met Loes afgesproken. Dus even sprayen, douchen, aankleden, opmaken. Stond Loes al voor de deur. Was nog niet klaar natuurlijk. Dus Loes moest maar even met me moeder kletsen, haha. Me moeder had vast me zuurstoftank gevuld en me rolstoel klaar gezet. En toen ik klaar was, loop met Loes naar buiten. Komt dr een soort jeep aanrijden met een aanhanger eraan en daarop mijnnnn autootje!! Homme en Ted kwamen even de papieren ervan halen en gingen m daarna verkopen!:( Vond t wel zielig voor mezelf hoor. hii. Maarja, nog ff stom staan doen met Ted;) En toen maar met Loes naar de stad lopen. Nou ja rollen. maar, me banden waren lek. Dus Loes moest zich rot duwen om vooruit te komen. Dus zijn eerst maar naar een tankstation gegaan, banden oppompen. haha. En zoals vrouwen doen...helemaal omgelopen, komen we daar......kwamen we erachter dat als we gewoon op een bepaald punt rechtdoor hadden gelopen...er sneller geweest waren. Sorry Loes, maar ik was blij dat ik zat! haha. Maargoed, daarna konden we dan eindelijk winkelen. Loes wilde wat nieuwe kleren en ik eigenlijk niks. Ja een gezichtscrème, meer niet. Maarja, ik heb uiteindelijk toch nog een truitje en bretels gekocht. Waren zo leuk. Owja, toen we de deur uitgingen scheen de zon. En me moeder en Loes lachte me nog uit, omdat ik een jas aandeed en een sjaal om. Nou we waren in de stad en t begint te regenen en t werd ijskoud! Mwhahaha! Nadat we uitgewinkeld waren, moest Loes nog ff boodschappen doen bij de edah en bij de visboer gebakken vis halen. Oh gelukkig waren die lekker warm in dat plasticzakje. Dus die hield ik maar op schoot, anders bevroor ik. Hoe blij je al niet kan zijn met 3 stukjes vis he;) Loes heeft mij eerst even thuis afgezet en toen zelf meteen naar huis gegaan. Was al 5uur ofzo. En ik zou vanavond bij Harry en Lou gaan eten. Dus ik heb even wat anders aangedaan. Iets warmers, want ik bevroor. En toen heeft me moeder me even naar hun toe gebracht. En heb zooo lekker gegeten daar. Sushi! Owja, en beetje champagne gedronken haha. Hoorde erbij he;) Was super lekker:P Ben wel vroeg naar huis gegaan. Ben moe...... Ga zo uh....slapen...........Truste!

Geen opmerkingen: