vrijdag 16 juni 2006

WK....NL tegen Ivoorkust

Haha ja mensen... k heb er ook verstand van. vind ik zelf dan he. Me moeder en k zitten hier op de bank...en we hebben het, ja hou je vast, 16 hele minuten gekeken hoor. Hebben ook precies 16 minuten dom commentaar erbij geleverd. Als me vader het zou horen......Nou dan was die er niet blij mee geweest, dat we zó'n spannende wedstrijd belachelijk zouden maken. Maar ja, toen gingen we dus het nieuws kijken....zegt die man ineens...en dat ging over mensen die niet het wk keken...zegt die ineens.... en inmiddels is er een doelpunt gemaakt. Nou hadden we die net gemist... en nu is het 2-1. Maar ja, nu genoeg over dat spelletje. Ga nu nog tv kijken.....en wachten op Twan en dan maar weer msnen. Tijd dat die naar huis komt hoor. Stom msn... hahahaha. Morgen komt Bjorn hier heen. Gezellig....zal wel een doelloze dag worden. Wij samen, dat kan niet normaal gaan haha. K vertel morgen wel even hoe het was. Doei Doei kus
Hii k sluit dit programma af en toen dacht ik; ik moest toch nog iets vertellen.... Ja k schaam me er eigenlijk voor, maar het is ook wel grappig. Twan moest dr iig om lachen.... nou ja om lachen, ik denk dat die me uitlachten hoor, ook al zei die van niet:P Maar hier komt t he... Kwam net een postbode aan de deur, en het gesprek ging zo; Hoi, is ja vader of moeder thuis - Nee - ow want k heb hier een brief en daar moet voor getekend worden - ja maar ik zie dat die brief voor mij is - ja maar daar moeten je ouders voor tekenen - ja maar hij is voor mij, dan kan k dat toch ook doen - hoe oud ben je dan - 17!!!! - echt waar? - JA!!!!!! - kun je dat wijzen?? - en daar ging ik dus, me idkaart halen. HIJ GELOOFDE NIET DAT IK 17 WAS!!!! ongelofelijk wat een *****!!! hahahaha. Maar ja dat was het. Ga nu echt weer t kijken. Kus

Geen opmerkingen: