maandag 19 juni 2006

weekend...

Hallo…. Nou Bjorn is dus zaterdag geweest. Inge ging Bjorn bij de trein halen, heb k in die tijd even op Niels gepast. En je zult het niet geloven. Hij heeft alleen mr gehuild, maar onder t huilen zei die hele tijd heel schattig en verdrietig.. mama!!! Hahahaha zo lieff! Maar ja, ben k maar met m buiten in de tuin gaan spelen, hij moest eigenlijk eten, maar ja, k ben niet zo streng;) Nou toen hele middag met Bjorn hier gezeten, ff bijgekletst. Ohh en echt, het was weer doelloos met m hoor. Wij kunnen niet normaal doen, we hebben eo-jongerendag gekeken op tv. Hebben echt gelachen. En we hebben besloten, dat er eigenlijk maar 1 geloof hoeft te zijn en dat is….. het….Bjronnisme. En echt, geloof mij, dan komt alles goed! Hahahaha. Ja sorry, zoals k al zei; doelloos. Nou rond uur of 6 ging die weer naar huis. Inge m weer even naar de trein gebracht en k me bed in. Was echt kapot van t kletsen en vooral heel veel lachen om die gek! Inge kwam hier nog heen met Niels, maar kon echt me bed niet meer uit komen, dus Niels heeft even bij mij op bed gespeeld. En toen gingen ze weer naar huis en k heb lekker lang geslapen. En gister was t vaderdag. Hebben niks gedaan dus, maar ben lekker met me moeder en Sander, gezellig met ze 3tjes ergens wat gaan eten. Was heel gezellig. Veel dom gelachen met me broer. Arme mams…. Sander en k met die domme humor. Maar was heel gezellig, k had zo pasta met scampi’s dr door. Maar kreeg zo bomvol bord…pffff!! Maar wel lekker. En vandaag…. Tis nu 3 uur. Maar het regent en onweert heel hard. Echt jammer. Tis toch zomer!!! Was al vroeg wakker. Zuurstofman kwam me ff een nieuwe zuurstoftank brengen, die oude was kapot gegaan, dus k zat t hele weekend aan zo noodding. Haha. Maar ja kreeg nu een andere, alleen die maakt de hele dag herrie… ja t valt wel mee, maar had eerst een stille en nu hoor je hele tijd dat ding zoemen. Heb me muziek maar aangezet nu..hii. Maar krijg komende maandag weer me stille terug als die gemaakt is. Ga vanavond weer eens sporten. Moet weer beetje serieuzer beginnen, want nu ga k soms wel en soms niet:S Echt slecht maar ja. Ow en k kom ook weer beetje aan! Dus gaat goeie kant op denk ik. Ik ga nu even op de bank liggen met een fles voeding dr aan, ff tv kijken. En dan vanavond sporten en de rest van de dag lekker niks doen. Morgen om 9 uur smorgens!! Jaja drama…moet k bij die orthopeed zijn voor me rug. Nou dit was het wel weer even. Tot morgen.. kus........Ow ja en nog Judith, Tamara en mars bedankt voor de uitleg van wat nu precies buitenspel is he! whahahha... Ik leer t ooit wel!:p............Denk het niet, want toen Twan net vroeg wat het nu was, wist k het nog niet:P Maar ja boeie. Doei kus

Geen opmerkingen: