woensdag 21 juni 2006

orthopeed geweest

Heys, Zo ff verhaaltje schrijven. Pff….Had net een hoestbui…hijghijg. Maar eens denken, Gister ben k bij die orthopeed geweest voor me rug. Nou, kwam daar, even gepraat. Maar was beetje rare dokter. Moest me T-shirt uit zodat die naar me rug kon kijken, maar sta je daar in een bh…Gaat die over me rug zitten aaien en tegen me kletsen, al die tijd sta je dus daar. Dus uiteindelijk toch maar me shirt aan gedaan. Hii. Maar ja, zat een flinke kromming in me rug. Moest dus eerst ook even naar de röntgen, foto’s maken. Moest super lang w8en daar, en zat een kindje met ze moeder in de w8kamer, zegt dat kind mama jij moet wel s plassen he, dus die moeder zo, ja iedereen moet wel eens plassen. Roept dat kindkeihard…JA MAAR JIJ PLASTE GISTER IN BAD. Whahaha k moest echt me lach in houden he. Haha tis inmiddels een uur later, ga nu pas weer verder met me verhaal. Pfff…. Concentratie van niks weer. Maar dat kind. Echt heel grappig. Oh en bij die rontgen he. Zegt die jonge daar, ja je moet alles uit alleen onderbroek aan houden. Nou, k ben daar vaker geweest dus k wist dat dat niet hoefde. Dus k hield me panty en T-shirts aan. Ging die moeilijk doen, nee moest uit. Dus k zo, nou nergens zit iets van ijzer in, dus kan aanblijven hoor.En toen kon het ineens wel he!. Pfff…. Echt dom. Nou toen met me foto’s terug naar die dokter. En ja, toen kwam t dr uit hoor. Ja, je rug is krom gegroeid. NEEEEEEEE JE MEENT T. hahahahaha sorry. Maar ja zat dus wel een rare bocht in me ruggengraat. En toen kwam het, k kreeg 3 opties. 1: naar een speciale fysio om oefeningen te doen en thuis ook veel oefeningen iedere dag gaan doen. 2: een korset, wat eig geen optie was, want die moest dan zo hoog, dat k niet meer kon ademen. 3: operatie om t recht te zetten. Nou k heb voor optie 1 gekozen. Moet dan wel veel gaan doen blijkbaar, maar ja liever dan die andere 2 dan he. Morgen moet k weer naar me eigen fysio en die laat k dan even zo speciale fysio voor me rug zoeken. Dus komt wel goed denk k. Hoop in ieder geval dat die rugpijn dan minder word. En moet dan over 3 maanden bij m terug komen. Nou toen lekker naar huis, op de bank gaan liggen en even geslapen. Pfff…was kapot. Rest van de dag ook niks gedaan. Vandaag, k had gister en bikini besteld om aan te doen op cfbd. Een hele leuk rose, maar kreeg m vandaag met de post, maar paste nietLLL jammer!! Rest van de dag niet veel gedaan. Even met me moeder naar de winkel geweest en ijsje ergens gegeten. Morgen hoef k niet op Niels te passen, dus lekker rustige dag. Ga nu snel gtst kijken. Spannend!!! Ludo word vermoord voor de vakantie!!! Whaaaaaa!!!! Nou k ga kijken. Tot morgen of vrijdag! Vrijdag!!! Is Niels jarig, word die 1 jaar!!! Dikke kus!

Geen opmerkingen: