donderdag 22 juni 2006

Update over me rug

Haay…..ff heeel kort verhaaltje. K ben vandaag bij mijn eigen fysio geweest en even met me fysio gesproken, over wat k nu moet doen. Want k kreeg int zkh van die dokter een verwijzing voor een cesar-fysio mee. Maar ja, k wil daar eigenlijk niet heen, want dan moet k weer naar iets anders. Dus heb ff met me eigen fysio gepraat. En die doet mooi die oefeningen voor me rug met mij. En dan leert die me ook wat dingen wat k thuis kan doen. Ga maandag een weekje naar Twan, dus de week daarop beginnen we er dan mee. En dan over 3 maanden moet k terug bij die dokter. Morgenvroeg om 11 uur ga k gezellig even de stad in winkelen met Marlou. Gezellig! Wil ff leuke bikini kopen, want k had 1 bij wehkamp besteld, maar die paste niet. Had een te dikke kont hahaaha. Dus even een nieuwe zoeken. En morgen is Niels ook jarig!!! Word ie 1.. heb k ook al 10x verteld, maar k vind het ook zo leuk! Nou nu ga k weer. Nog even msnen en dan vroeg slapen want ben moe. Tot morgen dan maar weer. Kus

Geen opmerkingen: