donderdag 15 juni 2006

bijkletse

Nou..even bijkletsen hoor. Zondag was het 11 Juni...logisch na zaterdag 10 juni maar ja:P Maar dat was de dag dat me vader al weer 5 jaar geleden is overleden. Weet niet of het AL of PAS is.... allebei een beetje denk ik. Maar ja, ben de dag wel doorgekomen. Soms ff rot moment maar het viel me erg mee. Gelukkig. Zijn 'savonds lekker me ze alle uit eten gegaan, doen we ieder jaar op die dag dus. Zijn gaan wokken bij de chinees. En ja hoor, ik ging iedereen bang maken; ja wedde dat jullie ziek worden van de chinees bla bla bla....nou 3x raden, wie werd er snachts misselijk en diarree(sorry voor de details) maar ja hoor. IK!!! maar was wel een gezellig avondje....Whaha Bjorn belt mij....k ben gepromoveerd...naar nummer 1 in ze telefoon met die sneltoetsen! haha lekkere domme info. Maar ja waar was ik... heb half uur zitten bellen, nu ben k me verhaal kwijt. Ow ja...de chinees...Ik moest eigenlijk de volgende dag smorgens naar de fysio, om me rug te laten masseren, maar ja nog steeds aan t kotsen, dus heb die maar afgebeld en de rest van de dag in me pyjama gelopen. Dinsdag en woensdag heb ik niet veel gedaan. Dinsdag in de zon gelegen, gister niet, want toen was het echt veeeel te benauwd. Vandaag.. donderdag, Ted moest bij me broer in huis kozijnen plaatsen, dus ik moest alleen op Niels passen. Maar Loes is me komen helpen de hele dag, dus was lekker gezellig en stuk makkelijker! Net ben ik nog even naar Inge mee geweest, maar was eigenlijk te moe, dus was vroeg thuis. En nu kom k thuis, is dr niemand hier. Me moeder heeft vergadering geloof ik en me broertje is de avond4daagse aan het lopen! whoheohe.... als k nieuwe longen heb, moet ik van hem mee lopen! Nou ja, dat doe ik dan wel:P...OOOOW gtst begint.. bijna vergeten, ff me tv aandoen.zo staat aan. Ow ja net had ik wat engs en raars in de auto. Ik zei tegen inge toen k instapte.. brrrr wat is het koud...en k stap in, duw de radio in en wat zegt die man op dat moment op de radio... het is helemaal niet koud! hahahahahahahaha. ENG toch!....vind k dan:P Maar ja, k ga even aan me verslavind...gtst he. Ludo ze fotolijstjes aan de muur hangen scheef.... DOM!! Maar ja nu ga ik echt... ook even in bad. en morgen heeft inge vrij en ga ik wat gezelligs met haar doen. Doei Doei kus.
Oooww....gtst is nu afgelopen en k was nog wat vergeten te vertellen. Ik moet dinsdagochtend naar Maastricht even naar het zkh. Moet bij uhm de...nou zo dokter voor je rug.. kom even niet meer op de naam. En dan heb k een gesprek over me rug. jaja hoe kan t ook anders bij een ruggendokter. nee mee even serieus. De fysio heeft besloten dat ik een korset moet voor me rug. Omdat k maar 1 long heb en cf....groeit me rug krom.....en daarom heb ik dus altijd zoveel rug, nek en hoofdpijn. En met een korset kan k dan een paar uur per dag me rug corrigeren en zorgen dat ik niet meer zo scheef zit. Zit nu altijd aan 1 kant ingezakt. Echt pijnlijk. Maar ja, ben benieuwd wat die ermee gaat doen. Ik laat het nog wel weten. duim dinsdag ochtend maar voor me. En K wil dat Twan naar huis mag, wil zo graag daarheen!!!! Nou doei doei ...Kus...en een xtra kusje voor Twan;)

Geen opmerkingen: