vrijdag 2 juni 2006

Interview Cosmo-girl gehad!!!

Halloooo!!!! Vandaag het interview voor de Cosmo-girl gehad! Maar ja, vanmorgen was k vroeg wakker. Werden de hele tijd gebeld, door allemaal onzin mensen. Van die verkoop praatjes mensen. Heb daarna nog een tijdje proberen te slapen, maar lukte niet. Ben om 11 uur maar uit bed gegaan. Even msnen en sprayen. Toen ff douchen… en wat moet k aan!!! Haha. Nou tis heel makkelijk geworden. Spijkerbroek..laarzen..bruin shirtje en een jasje. Klaar!!! Nou om 2 uur kwam de meneer van cosmo hahaha Roy…k zal je niet meer ‘de meneer’ noemen. Nou eerst ff gewoon gepraat…en toen dan echt dat interview. Viel heel erg mee… zenuwen waren snel weg hoor. Hebben gewoon gepraat over cf en donor zijn en al die dingen dr bij. En toen kwam t… de foto’s!!! AAAAAAAH! Echt mensen, eng!! Maar het ging goed. Hebben heel veel en ook hele mooie foto’s gemaakt. Op me 2 kamers… en in de tuin. Heel leuk!!! En Twan k heb een paar keer je naam genoemd….. je kunt maandag die euro’s betalen…. Nou.. vooruit… voor jou een vriendenprijsje:P hahaha Maar ja toen ROY:P dan weg was… ben ik maar even gaan liggen, niet lang, want Inge belde; die had helemaal alleen vloerbedekking gelegd in de kelder, of me moeder en ik even kwamen kijken. Dus zijn net nog even daar geweest, Niels nog ff in bad gedaan. En toen naar de frituur.. k had zin in friet met kip! Dus dat net ff gegeten. En nu…….ga k me pyjama aan doen! Nog even msnen….en dan echt slapen!!! Heeeeeeeel lang. Ben kapot! Het komt waarschijnlijk in September in dat boekje, maar dat hoor ik nog. Dus dan laat ik het wel weten!!! Leukkk!!! Word heel mooi denk ik. Nou Doei Doei.. Kus

Geen opmerkingen: