vrijdag 23 juni 2006

Niels 1 jaar!!!!

Haay!! Vandaag is Nielsje dus 1 geworden!! Maar even bij het begin beginnen he. Ben vanmorgen om 10 uur opgestaan. En om 11 uur was k met me moeder bij Marlou…vriendin. Heeft me moeder ons ff naar de stad in Heerlen gebracht. Hebben we daar met ze 2e tot half 3 flink gewinkeld. Winkel in, winkel uit! En even ergens wat gegeten en gedronken. En uiteindelijk heb k 6 truitjes, een ketting en een grote zonnebril gekocht! Leuk he! Nou om half 3 kwam me moeder ons weer halen. Hebben we thuis nog ff wat gedronken, en toen ben ik echt even gaan liggen toen Marlou weg was. Was echt kapot. En om half 5 ben ik nog even naar Inge en Niels gegaan. Want ja, ze vieren het zondag hier thuis, maar moest toch echt even op ze verjaardag daar zijn. Ik wil ze een leuk cadeau geven, maar dat heb k nog niet af. Een dvd met alle foto’s en filmpjes van Niels 1ste jaar. Maar ben er nog mee bezig en kreeg het niet klaar voor vandaag. Dus heb een bon gemaakt met een leuke foto van Niels erop, dat ze dat cadeau nog tegoed hebben van me. Lief he. En ineens he, we zaten met een paar mensen te kletsen en Niels was op een trommel aan t slaan. En ineens was het stil en k kijk op… Was die gaan staan. Zonder ergens aan omhoog te trekken, dus hij ging los staan en bleef ook echt nog een tijdje staan zonder wat vast te houden. STOER HE!!! Inge had t al en keer gezien, maar k niet. Dus k schrok heel erg, maar vond het ook super len uk om het te zien. Dus heb het snel gefilmd. Kan dus nog net bij me dvdtje. Nou na uurtje weer naar huis, want wel echt nog moe. Toen meteen eigenlijk me bed in. Geslapen en laatste gtst gekeken. Spannend. Ludo is vermoord!. Daarna nog ff msnen… gekke doelloze gesprekken met me naamgenootje Lisa! Was lachen he! Nou.. ga nog heeeel fftjes msnen.. en dan slapen. Was wel weer genoeg voor vandaag! Tot morgen. Kus

Geen opmerkingen: