zaterdag 10 juni 2006

lang niet geschreven:$

Ooooooooooh! Wat erg… een week niet geschreven. Ik kreeg alweer klachten. Heb deze week niet veel gedaan. Even nadenken hoor. Ik weet het niet meer haha. In de zon gelegen… wat is het lekker weer he. Hmmmmm lekker bruin worden, beetje gezonde kleur krijgen. Gister had ik bezoek… was gezellig. En vandaag….Loes is een weekje in Limboland…dus die kwam even langs. Zijn ff naar de stad geweest, heb een leuk truitje gekocht! Hahaha ik snapte niet hoe die aan moest, k vond m al stom uitzien in de winkel, maar na een goeie uitleg van Loes zat die heel leuk:P En we gingen ff boodschappen doen. Nou k betaal die spullen bij de kasse en ja hoor, die vrouw gaf MIJNNN wisselgeld gewoon aan Loes he! Stom mens:@ Daarna weer naar huis… arme Loes.. moest me helemaal die berg opduwen in me rolstoel. Maar we hebben het gehaald. Hebben hier even gegeten en de rest van de aaf moesten we op Niels passen. Ben net thuis….tis nu 12 uur. Ga nu nog even msnen met Twan… Ohh ik mis m zo erg. Hoop dat die snel naar huis mag, kan k weer lekker een weekje naar m toe!! Morgen is t al weer 5 jaar geleden dat me papa is overleden. Gaat zo snel, echt heel raar. Had het er net met Inge over, wat dr allemaal in die 5 jaar is gebeurd en dat allemaal zonder hem. Inge getrouwd, zwanger, een baby, k gescreend, een vriendje en nog zoveel andere dingen. Morgenvroeg ga k eerst met me moeder mee naar de kerk, k ga eigenlijk nooit mee, maar nu wel. En dan gaan we morgenavond met ze alle uit eten. Ik denk niet dat ik morgen een stukje schrijf. Zal dat maandag wel even doen denk k. Ik ga zo lekker slapen, moet er morgen om 9 uur uit. Groetjesss Kus

Geen opmerkingen: