zondag 25 september 2005

Toneeluitvoering Eline

Haaay! Ff een verslag van de afgelopen 2 dagen. Was gister zo laat dus dan nu maar even. Gister heb k lekker een luier dag gehad. Lang in bed gelegen en 's middags lekker in bad en lang in de zon liggen. Rond een uur of 5 ging k s aankleden, opmaken, haren doen, Want ik ging met mam naar een toneeluitvoering van Eline. Lisanne zou ook komen maar die moest werken,,,,,jammer:(. Maar ja toen met mam gezellig met een voorraad drop en koekjes op weg naar Eline dr huis. Eline was dr zelf niet, maarhaar moeder en zusje gingen ook mee. Daar nog ff wat gedronken en om half 8 naar die zaal, want om 8 uur begon het. Die show duurde 2 uur, en was echt heel erg mooi. Ging over een groep vriendinnen die erges op vakantie gingen, en maakte daar vrienden. Toen ze weer naar huis gingen, brak in dat land oorlog uit, en kwamen hun vrienden naar nederland. Ongeveer. whhahaa, is moeilijk uit leggen. Nou toen het afgelopen was, heb k nog lekker ff gezellig met Eline gekletst en toen toch maar naar huis. t was al half 11 en wij moesten nog een dik uur naar huis rijden. Haha en toen waren we bijna thuis, en hadden we zin in frites, Dus om iets voor 12 snel nog even frites halen. hiii. En toen dat thuis eten en heb k nog ff gemsnt en tv gekeken en toen maar slapen...................... Vanmorgen kon ik maar niet wakkeer worden, hoorde me telefoon gaan, maar was zooo moe, ha geen zin om op te nemen. Moest egt heeel veel naar de wc steeds, en k was sloom en moe. En ineens dacht ik...heey misschien zijn me suikers te hoog. En ja hoor. veel te hoog! Dus beetje bijspuiten en nog maar ff naar bed. Na een uurtje ging t wel wat beter en ben k met mam maar thee gaan drinken ZONDER SUIKER hahaha. Daarna douchen aankleden en om 4 uur weer s bij harry en lou eten. Nou was egt heel erg gezellig, hahaha. Nu ben k net thuis, en ben ik op rtl4 eerste hulp bij opvoeden aan t kijken. Wat een rotkind zeg. Niet normaal! hahaha MOEST DR 1 VAN MIJ ZIJN! whaha nee grapje, maar wel een rotkind. Nou ga nu lkkr niks doen alleen beetje msnen en tv kijken. Doeiii Kus

Geen opmerkingen: