zondag 11 september 2005

pyjama en flex

Ja, je zal wel denken wat een rare woorden staan daar. Nou ik ben vanaf woensdag avond tot vandaag lekker een weekend naar Inge geweest. Ted is met een vriend naar spa geweest, formule 1 kijken! Dus Inge en ik hebben een lekker weekendje gehad met Niels natuurlijk he. Woendag aaf kwam Ted me halen, hij gaat morgen pas weg, maar we gaan eerst smorgens nog babyzwemmen en dan gaat die met homme weg. Nou Inge moest donderdag ochtend werken, Ted en ik gingen met Niels babyzwemmen. Ted zich omkleden, ik Niels omkleden. Ik ging niet het water in hoor, want dat is veel te benauwd. Nou Ted en Niels waren nog geen 5 min in het water.....HUILEN! hij vond het helemaal niks hoor. Dus zijn we er maar uit gegaan, want het was echt heel zielig. Dus zijn we lekker naar huis gegaan en ben k met niels in bad gegaan. Rest van de dag hebben ted niels en ik lekker voor de tv gehangen, flesjes gegeven, rare foto's met bierflesjes en afstandbediening in ze handen gemaakt. Die komen natuurlijk nog op me site he! Toen Inge thuis kwam Gingen homme en ted dan weg. zwaai zwaai! Yesss wij hebben een weekend alleen! Donderdagaaf hebben we frites gegeten en k had dr zure champignonssaus drbij! aaaaaaaah! Vrijdag had Inge nog kraamvisite van een collega, met dr 2 kinderen! Echt leuke kinderen, die niet op hun mondje zijn gevallen. heb smiddags nog even op Niels gepast. en savonds lekker op de bank gehangen! Zaterdag hadden we weer kraamvistie van kennissen van ons. Was ook weer gezellig hoor. Rest van de dag hebben we lekker niks gedaan. 's avonds kwamen Sander en Janou en hebben we eerst hele tijd beetje tv gekeken, maar ja dr was egt niks op dus zijn we 3 dvd's gaan huren. We hadden dr 2 gekeken, weet alleen niet meer hoe ze heette. Inge heeft Sander naar huis gebracht en Janou en ik bleven even bij Niels. janou is nog een hele tijd geweest, hebben we in de keuken staan kletsen, hahha hadden ook op de bank kunnen gaan zitten, maar ja we stonden daar wel lkkr. Vandaag werden we pas laat wakker, en besloten we om de hele dag lekker met Niels in bed te blijven liggen! hebben we de 3e dvd nog gekeken. The final cut! was echt een goeie film alleen iets te lang. Nou toen zijn we maar s gaan badderen en hier thuis frites gaan eten. Inge is nu naar huis en k ook. Morgen ga ik eens kijken of k weer wat aan school kan gaan doen. Ow ja nu vragen jullie je natuurlijk af wat dat pyama en flex betekend. Pyama was een leuk woord, omdat k lag in bed en toen ging k heel vaak pyama pyama pyama zeggen. Dus vonden we dat een leuk woord. jaja melige zussen he. En flex, ja ted moest de auto van me moeder maken en die had een flex nodig, en die kon die niet vinden, dus was die helemaal boos dat die die niet had. Dus iedere keer als die zei, zeiden wij weer FLEX! hahha jaa klinkt nu niet grappig, maar Inge en ik hadden zo grote lol he. Echt een zussenweekend weer hoor. Nou k laat het hier een beetje bij. Ik ga dalijk nog even wat foto's van ons weekend dr op zetten. groetjess!

Geen opmerkingen: