maandag 12 september 2005

fotoboek drama

Haay! Ben k weer. zo schrijf k 4 dagen niks en nu vandaag weer. Goed he! Ik wil weer een nieuw fotoboek, want k heb zoveel foto's. Dus Twan is druk voor me aan het zoeken. Maar heb je ideeen waar k een leuk fotoboek kan maken laat het dan even weten! Want die wat k nu heb kan k geen commentaar bij de foto's zetten enzo. Heb vandaag even met school gebeld en kan vanaf morgen als het goed is beginnen met me lessen wis en bio. Ben benieuwd! Rest van de dag heb k eig nii veel gedaan, had hele hoge suikers (nu heel laag want me hoofd dolt) maar heb eig heel de tijd beetje op de bank gelegen. Ben wel om 6 uur gaan sporten, maar ja zoals k hal had gedacht ging dat niet echt heel goed. Maar ben wel geweest:P oww ja was zo mevrouw he die zat op zo fiets, en ineens BAM!!! zakt zo dat zadel 20cm naar onder hahhha! Maar ja na een uurtje was k wel klaar daar, na 10 hoestbuien en een beetje krachttraining. Rest van de aaf heb k lekker op de bank gezeten met Purcy. Echt die jonge is helemaal gek. Gaat die als ik aan t webcammen ben, me haar in de war gooien en elastiekjes erin doen. Zag er echt niet uit. Maar was wel super lachen. Morgen komt iemand van school langs en dan gaan we s kijken hoe het allemaal zit. Nu ga ik maars naar boven en daar nog even verder msnen:P En dan slapen!!!!!!!! Groetjesss

Geen opmerkingen: