zondag 18 september 2005

Motor rijde...Lekker

Haay! Vandaag heb ik tot 11 uur geslapen ofzow. Was egt weer s zoooo moe, en veel te hoge suikers. Bah rotnacht. Maar ja dus lekker lang geslapen. Toen ik dus eindelijk ik eens t daglicht zag, scheen de zon!!!!!!!! Hup snel uit bed, en in de zon liggen in me pyama. Na een uurtje gezond te hebben, maar eens in bad gegaan. EN om 2 uur kwamen hand en joyce. Die blijven 1 nachtje slapen. Nou iedereen kwam vandaag natuurlijk weer friet eten, alleen sander niet. Was echt heel gezellig en hebben ons weer rot gelachen. oa over psychologen, dat die altijd van die domme vragen stellen. hahahhah Nou na t eten gingen we lekker in Epe ijs eten. Ik ben met Ted met de motor gegaan. Egt heel cool. Ff lekker hard over die snelweg scheuren hahha. Rond 8 uur was k thuis, moe en bevroren, maar t was wel heel vet. Nu ga k nog lekker lang msnen, heb k nou echt zin in! hahha. Nou ik laat t hierbij, want heb verder niet veel te vertellen. Ow ja heb nog met Niels vanmiddag lekker in de tuin geslapen. Echt heel lief. hiii moest dr ff uit. Doeii

Geen opmerkingen: