woensdag 14 september 2005

Ineens heb je het....je wordt gymjuffrouw!

Hallo, Gister heb ik niet veel gedaan. Een leraar van school is even geweest en heeft me me mijn boeken gebracht en verteld wie mij t komend jaar les gaat geven! Ook had die nog wat leuks meegenomen, mijn rapport van het eerste jaar had die nog gevonden! ahhahha egt heel slechte cijfers, alleen voor gym had ik 2 zevens! hahhha vond het echt heel grappig. Dus mensen, ik weet wat k worden wil, Gymjuffrouw! hahhahha lol. Verder heb k een beetje in die boeken zitten kijken, en dacht ik wel even van, pfff, dit word hard werken dit jaar! biologie en wiskunde, best moeilijk hoor als je dat maar 1 jaar gehad hebt. maar ja komt wel goed. Vanmorgen was k al om 7 uur wakker. Sander belde me om half 8 om gewoon ff te kletsen, dus k vraag hem kun je mij om 9 uur wakker bellen, sta k dan op. Nou je raad het al, hij was me vergeten dus ik schrok om 12 uur wakker. hii, nou ja mag ook wel. Want vann8 piepte me pomp heel de tijd. Dus had niet veel geslapen. Tot een uur of 2 ging het wel goed, maar toen ineens een hoestbui! en vanaf toen is het eig k*t! hele tijd heel erg benauwd, hoofdpijn, en echt heel veel hoesten. K zou zoals iedere woensdag nu weer bij Inge en Ted logeren, omdat k dus op donderdag met Ted op Niels pas, maar ik heb hun maar gebeld. En k slaap vannacht lekker in me eigen bed en dan komt Ted me morgen om 10 uur halen! Is iets makkelijker nu. Nu ga k lekker even msnen en dan echt een keer heel vroeg slapen. De afgelopen 2 nachten was het half 2!!! Dus slaap lkkr allemaal! kuss

Geen opmerkingen: