vrijdag 23 september 2005

Lang verhaaltje

Hallo! Tjah, k ben beetje bijgekomen van de ergste klap! Maar ja t word er niet minder op. Maar aan de ene kant ben k wel blij dat die er voor belde en k later nog een gesprek in t zkh heb, Nu kan k eerst goed nadenken wat k allemaal wil gaan vragen en zeggen. Ow ja ik moet trouwens de 12e oktober voor dat gesprek komen, belde ze vandaag voor. Maar ja nu ff genoeg over die screening. Ff wat leuks..... Gister was t natuurlijk donderdag en was k weer een dag bij Ted en Niels. Heb eerst lekker lang met Niels in bad gezeten, hij heeft 2 x in bad geplast. haha toen vond k t wel genoeg en zijn we eruit gegaan. Rest van de dag heb k egt geen moment stil gezeten. Naar de winkel, Naar Inge dr school, Naar huis, En weer Inge ophalen. En ondertussen leuk doen met Niels natuurlijk. ow ja k ben ook nog even met mama, Inge en Niels naar t dorp gegaan. kleertjes voor Niels en nog wat schoolspullen voor mij. Nou daarna was k echt kapot, maar k moest nog sporten, dus ben toch maar gegaan. Nou k heb alleen wat been en arm kracht oefeningen gedaan en toen was ik echt kapot. Had nii eens me sportkleren aangedaan zo moe was ik. Dus dat was niet veel. Maandag maar weer dan. Ben gister gewoon al om 10uur gaan slapen, egt vroeg he. Maar ja vanmorgen moest k om 7 uur op want k had mam beloofd om een middagje met dr mee naar school te gaan. Egt om 7 uur,,,,,,,zo vroeg. Sliep nog half in de auto. Maar ja als je dan in die klas komt, met 5 maffe kinderen. Egt heel leuk was het. Hebben soep met ze gemaakt. hiiii, die soep zag dr goor uit. Maar ja is wel leuk he voor ze. Dus gingen natuurlijk ook soep met ze eten. Allemaal leren blazen, want soep is heet. hahaha jajja ben helemaal in de kindersfeer. Zijn pas 5 he. Nou om 12 uur kwam Inge me halen, toen was k ook wel moe. Ben k wel nog even met Inge en Niels naar Brunssum naar de stad gegaan. ff cadeautje kopen voor Nicole, vriendin van Inge. Ohh en t was heel lekker weer, dus we wilde wat eten en drinken op een terrasje, maar dat duurde zoooo lang daar, dat we alleen maar wat gedronken hebben, want Inge kreeg nog kraamvisite. Collega van haar. Kende dr niet, dus hun gingen buiten zitten en k lkkr voor de tv hangen. Ohhh en Niels was aan t huilen, want hij was moe. Dus Inge kwam hem bij mij op de bank leggen. Dus ik lag op me zij en hij lag tegen mijn buik aan, en zo hebben we egt heel lang geslapen. zooo schattig. ´s avonds hebben Purcy mam en k bij Inge en Ted gegeten. En toen naar huis, want me zuurstof was op en k zat al een uur zonder. Dus k had t egt heel erg benauwd en ook al kppijn. Eerst nog ff Purcy afzetten bij t zwembad, want daar was discozwemmen. Whahha hij vertelde in de auto nog dat die 3 woorden op school niet meer mag zeggen, dus wij d8en ohhh wat heeft die nu weer voor ergs gezegd...Nou mensen hou je vast. tis te erg voor woorden. de 3 woorden zijn..............Bassie, jus´d´orange en beige! whahha hij en een vriendje zeiden dat op een vervelende manier zei ze juf. Nou dan ben je toch een aansteller of niet. hiii:P maar ja, toen we thuis kwamen ben k lekker lang in bad gegaan!. En wie kwam daar nog aanrenne.....Nikkie hahahaha. Die meid is egt hartstikke maf. Hebben lkkr gezellig een aaf op de bank gehangen. Maar ja om 10 uru was k toch wel moe, dus is ze naar huis gegaan. Maar morgen word Nikkie ook 17, dus dan ga k lekker naar haar verjaardag! en savonds naar een toneeluitvoering van Eline. jajja k heb t nog druk hoor. Nou morgen geen verslag, want ben laat thuis, dus die komt zondag. Doeiiii

Geen opmerkingen: