vrijdag 16 september 2005

nr de tandarts

Poe, ik was er vroeg uit vandaag. Om 9 uur, want we moesten om half 10 bij de tandarts zijn. Nou eigenlijk was ik daar snel klaar. Moest alleen een keer terug komen, voor tandsteen ofzo eraf te laten halen. Maar moest eerst me mond verder open kunnen doen. Hii doet nog een beetje pijn van die kies eruit halen. Maar ja, dat doen we dan maar. Toen weer naar huis, want we gingen met Inge en Niels winkelen, Ow ja en purcy ook. Toen Inge kwam, ging me moeder even met Inge naar boven en k zat tv te kijken. En inge had Niels dus in de maxi cosi op tafel gezet. Voor mijn beeld. Dus k heb hem dus even ONDER de tafel gezet. Hahha en Inge komt beneden....Waar is Niels! hahha ff laten zoeken en toen maar gezegd dat die onder de tafel lag. Hiiii echt leuk. Nou toen gingen we naar heerlen. Lekker hele dag gewinkeld. Inge en purcy een nieuwe telefoon, Inge ook nog kleren en ik een kettin, armband en een soort cape, een zwarte gebreide. Egt heel er leuk is die. Maar ja k maak er nog wel een foto van. Want Inge kreeg bij die nieuwe gsm een digitale camera! En die hebben wij gekregen. Echt heel stoer. Dus morgen ga ik leuke foto's maken. Nou na al dat gewinkel gingen we even ergens wat eten. Maar ik moest dus naar de wc. En die mensen keken eerst al raar toen ik uit me rolstoel stapte en naar een tafeltje liep, maar ze keken helemaal raar toen k op me ooie dooie een trap op liep naar de wc. hahha. Nou toen zat k dus eindelijk op die wc, ging inge hele tijd deur open doen en wij hadden zoo lol he. Hahhhah. Nou na mijn wc bezoek hebben we nog even gedanst op de wc. En maar hopen dat er niemand binnen kwam. Daarna hebben we nog ff door de stad geslenterd en zijn we maar naar huis gegaan.....o ja ik heb ook nog schoolspullen gekocht. haha ja je hoort t goed, SCHOOLspullen! Nou toen naar huis, Inge Niels nog even gevoed. en toen ging ze naar huis. Ik heb de hele aaf met twan aan me nieuwe site geknutseld. Mooi heeft die dat voor mij gemaakt he! Dankjewel TWAN!!!!!!!!!!!!! Alleen weer me fotoboek moet nog steeds mooi gemaakt. Maar ja jullie hebben nu wel in de gaten dat dta lang duurt. hii srry:P Ik ga nu in bad, en dan weer verder msnen. Eerst nog even op Purcy wachten want die is met een paar vrienden zwemmen tot 10uur. Pfff, tis maar waar je zin in hebt 's avonds laat nog na een dag winkelen. Nou tot morgen of zondag denk ik eerder, want morgen ga k niks doen, alleen maar lui zijn. Dus tot zondag!

Geen opmerkingen: