woensdag 19 oktober 2005

Toch nr huis.....:S

Nou dit geloof je toch niet! Maandag mocht k echt niet naar huis en dr was ook niet over te discussiƫren! zo lang k geen 30% blies niet naar huis! En vandaag, omdat k zoveel was aangekomen.....mocht k even met me moeder en me zus de stad in nieuwe kleren kopen (wat helemaal niks geworden is, heb NIKS gekocht. of k was te dik of k was te klein!) maarja, wij zijn dus aan het winkelen, belt Purcy op....Mam het zkh belde net en Lisa mag dalijk haar spullen halen want ze mag thuis blijven! Dus k dacht echt dat het een grap was. Nou wij naar het zkh spullen halen....Geen grapje dus. En nu zeiden ze, ja we hebben overlegd en we zien nu ook wel dat je niet meer opknapt dus we houden t maar op 27%! ooooooooooooooooh! dat zei k vrijdag toch al! Ongelooflijk he! Maarja, ben nu lekker thuis en moeten we maar zien hoe het gaat. Ben eigenlijk niks opgeknapt, alleen kilo's aangekomen en me suikers zijn beter ingesteld. Maar me conditie is nog even slecht en nog net zo benauwd. Maar die arts zei, ja t zal wel zo blijven. Nou dat wist ik ook al eeuwen! Maar, nu ben ik lekker thuis. Heb heel heel lang in bad gezeten en vanaf morgen begint mijn strenge programma! Heb er echt geen zin in om zo te leven maar ja! Het zal wel moeten wil k ooit op die lijst komen en niet afvallen. K a morgen weer ergens anders winkelen kijken of k daar wel slaag, want heb niks meer wat past!:O 1 broek en 2 truitjes. hahaha! Maar ja nu ga k lekker msnen! Dikke kuss Miii

Geen opmerkingen: