donderdag 20 oktober 2005

En we zijn weer thuis haha

hallo! 3 weken in t zkh je komt thuis en meteen een giga drukke dag! maar wel leuk! Vanmorgen natuurlijk lkkr lang uitgeslapen! ff genieten van me eigen bed weer! En toen Purcy met een vriendje samen naar de bioscoop gebracht en met me moeder gaan winkelen(poging 2) K ben een beetje geslaagd, 2 spijkerbroeken en een vest! whahaha heb wel 100 broeken aangehad:O! pff en niks past he, dus t word nog moeilijk om wat anders te vinden . Maar ja we hebben een begin!!!!!!!! Toen zijn we met ze 2e ergens wat gaan eten. en naast ons zaten mensen met een babytje, maar normaal zou k die keilief vinden, maar ja Niels is toch echt liever! Maar ja toen waren we wel klaar en zijn we purcy en dat vriendje gaan ophalen. En toen weer snel naar huis. Hadden we ff een uurtje niks dus ben k weer snel aan me voeding gegaan. En ow ja me oude ipod was kapot gegaan en kon een nieuwe halen had nog garantie. Dus die heb k ook opgehaald. Nu een blauwe ahahha! En die ben k gaan instellen en vullen met muziek enzo. En toen weer snel omkleden en gaan sporten. Moest allemaal spieroefeningen doen. Heb nu overal spierpijn. Maar ja na t sporten snel naar huis, douchen en met paar meiden van scouting naar de bioscoop. Four brothers hebben we gezien. Was wel leuk. En daarna weer naar huis.....duurde wat lang de terugweg want me broer reed de verkeerde kant op. stonden ineens in maastricht:S:S:S Maar ja nu lig ik eindelijk in me bed. pfffff. En ga k lekker nog ff msnen en dan lkkr slapen. Doeii Kusss

Geen opmerkingen: