vrijdag 21 oktober 2005

Goeiemorgen!

Hooi!!!!!! Vanmorgen om 10 uur ging de deurbel! En wij sliepen dus nog......En was dat de meneer van de voeding enzow. Ik was vergeten dat die kwam haha. Maarja snel in me pyama naar beneden en hij kwam dus een nieuwe voedingspomp brengen. Maar de mevrouw van de centrale had niet dr bijgezegd dat er dan aparte systemen mee moesten. Dus heb nu wel me nieuwe pomp die dus kleiner en draagbaarder is voor die continue voeding, maar geen systemen. En die komen volgende week pas, Dus zit nu nog aan me oude pomp! pffff. Nou nadat die ze koffie ophad en alles geregeld ben k toch nog maar ff naar me bed gegaan...nou ja ff. Ik werd om 2 uur wkkr!!!!!!!!! Was zoo moe! Toen maar gaan douchen en zow en bij een kennis gaan eten met me moeder en me broertje. Was pas laat thuis en heb eig helemaal geen zin om nog wat te vertellen ben moe enzow. Doeii kuss

Geen opmerkingen: