maandag 24 oktober 2005

Melig!!! 'N Citroentje!!!!!!!!

Hallo! Hahhha K ben vandaag zo melig. maar ja eerst ff t normale stuk van vandaag. Heb lkkr uitgeslapen.....heel normaal voor mij haha;) En smiddgs kwam en juffrouw van me basisschool op bezoek. Daar heb ik bij in groep 5 gezeten. Nu dus 7 jaar geleden. Leuk he....Voor de bekende mensen, t was juffrouw Finy! Leuk he! Maarja was egt best gezellig, terwijl k eerst dacht wat moet k die allemaal vertellen. Maar ging eigenlijk vanzelf. Was heel leuk, allemaal verhalen hoe ik op de basisschool was.....schatje he(A) haha Nee echt ze vond me altijd wel lief alleen miemelig met eten...Nog steeds he!:P Maarja toen ze weg was, ben k ff gaan liggen, was kapot. Daarna toch maar omkleden en sporten. En k heb veel gedaan! niet normaal. armen, benen, buik, borst spieren! haha goed he!k word nog s een spierbundel;) Daarna ben k lang lang in bad gegaan en ow ja nog ff zuurkool gegeten. K ging met Purcy de keuken opruimen duwt die zo een hele lepel zuurkool in me gezicht!!!!! hahaha was eig best grappig. En toen dus in bad. En nu ben k heel de aaf al aan t msnen...

Geen opmerkingen: