zondag 22 juni 2008

Weeeeeeeeekend!

O o o o! Wat heb ik toch een fijn huisje. Ik kwam Vrijdag thuis, heb ik eerst een beetje wat spulletjes opgeruimd. Daarna lekker gedoucht, pyjama aan en de hele avond heerlijk op de bank gelegen. Heerlijk!!!!

Gister hebben we bij Ted thuis de verjaardag van Niels gevierd. Hij wordt Maandag 3 jaar! En wat een kado's kreeg die zeg! Ongelooflijk. Met als topkado. Een glijbaan! Jeeeeej! Hij was helemaal blij!

Vandaag heb ik een lui dagje gehad. Mam kwam vanmorgen bij mij eten. Nou ja was inmiddels middag. Maar toch. En had nog even bezoek gehad. En aan het eind van de middag ben ik lekker met me moeder mee naar haar thuis gegaan. Heerlijk liggen zonnen met ze 2e hihi. Straks hier nog even eten en dan weer naar huis toe.

Ik schrijf denk ik Maandag ofzo wel weer. Heb nog geen internet he haha.

Toedels!!!!

2 opmerkingen:

anne-marie zei

Hoi Lisa
Begrijp dat je een tof weekend had,
Het is weer een heerlijke zonnige dag vandaag.Geniet van de leuke dingen, dan is de rest maar de helft
groetjes anne-marie

rob zei

Hoi Lisa,

Ik heb ook al een bericht in je gastenboek gezet. Ik kan me voorstellen, dat je na enkele weken "buitenhuis" gelegen te hebben met volle teugen geniet om lekker weer thuis (en ook nog met prachtig weer) te zijn om verder aan te sterken. Thuis is toch het beste medicijn, denk ik dan maar!

Groetjes en blijf vechten, he!

Rob