woensdag 4 juni 2008

Te klein bed of teveel troep??

Sprayapparaat, ampullen, pillen, pepmasker, sputumpotjes,,,,gatver! prikapparaatje, afstandbediening, doosje met naaldjes, een spannend boek, een studieboek, handcreme, laptop natuurlijk en ergens tussen al die troep zit ik nog tussen in bed.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaar! De redding is nabij. Mijn moeder komt zo en die wilt vast even mijn bed leegruimen. En dan kan ik ondertussen ‘even’ douchen. Lekker.

De buikdokter was net hier. Ze hebben niks van een bloeding ofzo gevonden in me maag, alleen wel erg veel slijm. Maar dat is ook niet zo gek, want zoals veel cfers hoest ook ik niet alles netjes uit in een potje en slik je wel eens wat door. Dus daar kon ik wel wat last van hebben nu dacht die. Nou, ben ik toch wel gerustgesteld. Eigenlijk niks aan de hand dus. Krijg wel geen sondevoeding meer voorlopig. Nu dus via het infuus voeding.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lisa,
Zit hier keihard te schateren over je bericht. Zie je al helemaal zitten tussen die bende. Wat een geweldige schrijfstijl heb je en volgens mij een geweldige moeder die jouw komt verlossen tussen al die troep hahaha.
groetjes Gertie

anne-marie zei

Hoi Lisa
Fijn dat je nog zo positief kunt reageren.
keek bij alida op hyves en zag dat je in het azm ligt.
Ik ben de oma van dean , die 26 maart is getransplanteerd.
Je kunt me ook op hyves vinden.
Lisa hou goede moed , de peptalk er in.
Veel liefs groetjes anne-marie

Anoniem zei

Hoi hoi,

Je hebt niet te veel troep hoor, die bedden zijn gewoon belachelijk klein joh. Als ik hoor wat je om je heen hebt vind ik het nog weinig, hihihihi. Ik kan wel een verhuiswagen huren als Rob naar het Zkh gaat en al helemaal als hij weer terug komt. Ik neem elke dag wel wat mee maar nooit iets mee terug schijnbaar ;-)Fijn dat ze nix eng gevonden hebben, en ook fijn dat het onderzoek weer achter de rug hebt. Niet leuk inderdaad. Ik zou er ook een potje om janken, dat is helemaal niet kinderachtig trouwens.

Knap snel op en kom een beetje aan meid!

Groetjes, Monique

Anoniem zei

Hoi Lisa,

Wat k dat je nou weer dat gedoe hebt! Hoop dat je snel weer beter voelt! XX Fred

Yehudith zei

Hey Lisa!

Erg vervelend dat dat er allemaal weer tussenkwam. Ik vind wel dat je veel op je bed hebt hoor haha. Niks te kleine bedden te ;). Ik probeer het altijd allemaal zo opgeruimd mogelijk te houden. Wat wel lukt, want je hebt toch niks te doen in het zkh...

Heelveel beterschap weer!!!

xxx Judith

Anoniem zei

Ja het AZM en kleine bedden. Kan me van mijn mama herinneren dat die altijd een ENORME stapel spullen in en rond het bed had (o.a. 5 leesbrillen, echt waar..). We kregen iedere dag nieuwe opdrachten voor andere spullen. Als ze dan weer naar huis mocht, was het altijd maar goed dat wij thuis een stationwagen hebben! Verzamel ze en laat je mama lekker opruimen, dat doet ze vast graag voor jou!
Houd moed!
Grtz

Anoniem zei

Een bed dat te klein is voor jou...?
Was dat een serieuze vraag?
Hahaha

Anoniem zei

Hoi LIsa,
Jij en rommel................wie zegt dat eigenlijk.........snap er niets van, kan me er helemaal niets bij voor stellen....of toch wel??
Veel beterschap en liefs,
Veronica

Tamara M. zei

Dat vind ik nou ook altijd!:D Gelukkig is er dan een moeder die goed kan opruimen enzo... Heb je ook al eens een "cursus opruimen" van een zuster gehad? Klein, blonde krullen en heel ehmmm direct... Maar ze werkt in het UMC duss... ja