vrijdag 6 juni 2008

Genieten



Heel lang geleden was dit denk het eerste liedje dat ik van Anouk hoorde. En nu vind ik het nog steeds heel mooi.

Nu is op NL3 een concert van Anouk. En wat vind ik dat toch mooie en goeie muziek! Echt een super stem heeft ze. Kan daar uren naar luisteren.

Alleen jammer dat ik nu in het zkh lig en het op een klein tvtje met een koptelefoontje op moet kijken. Terwijl ik thuis een hele mooie grote tv en een nog mooiere muziekbox heb staan!

Snel naar huis dus! DVD kopen van dit concert en nog een keer genieten. Maar dan goed!

2 opmerkingen:

Alida zei

Hoi Lisa,
Nog geen kaartje van mij gehad,sorry. Ben al ruim een week goed ziek. Gelukkig voel ik mij vandaag een stuk beter, dus volgende week komt je kaart er aan hoor.

En Anouk....echt geweldig. Wat een machtige stem heeft dat mens. Zo je gevoel er even uit kunnen schreeuwen ZALIG. Kan me voorstellen dat je nu extra behoefte hebt aan je eigen TV en muziekinstallatie.

Liefs Alida

Nick zei

Nou, dan hoop ik dat je snel thuis van je DVD kan genieten!

groetjes, Nick